Gå til innhold

Jeg trenger hjelp, og det kjapt. (Innst. av WinXP)

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har en FS bærbar pc. Skal kjøre gjennopprettings cden.

Satte deni cdrommen og den booter på den. Jeg fikk så beskjed om jeg ville reparere eller legge inn på nytt. Jeg sier jeg vil legge på nytt, så sletter jeg partisjon og lager en ny der hvor den var. men midt oppi dette, så bare skrur pcen seg av. Nå når jeg prøver å innstallere windows på nytt fra cden bare skrur pcen seg av. Prøver å ikke boote på cden, da ser det ut til at partisjonen ikke blei borte likevel, for den booter i windows, men rett før den skal inn i windows kommer det er en systemfeil og pcen bare skrur seg av. den restarter ikke eller noe, bare skrur seg av. Prøvd å kjøre den cden tusen ganger, men bare skrur seg av...noen som har peiling på hva dette er??

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg har en FS bærbar pc. Skal kjøre gjennopprettings cden.

Satte deni  cdrommen og den booter på den. Jeg fikk så beskjed om jeg ville reparere eller legge inn på nytt. Jeg sier jeg vil legge på nytt, så sletter jeg partisjon og lager en ny der hvor den var. men midt oppi dette, så bare skrur pcen seg av. Nå når jeg prøver å innstallere windows på nytt fra cden bare skrur pcen seg av. Prøver å ikke boote på cden, da ser det ut til at partisjonen ikke blei borte likevel, for den booter i windows, men rett før den skal inn i windows kommer det er en systemfeil og pcen bare skrur seg av. den restarter ikke eller noe, bare skrur seg av. Prøvd å kjøre den cden tusen ganger, men bare skrur seg av...noen som har peiling på hva dette er??

Marius

6999530[/snapback]

Lukter retur av der der gitt...

Lenke til kommentar

Har du overklokka eller på andre måter endret på innstillinger i BIOS?

Prøv å "Load safe defaults" i BIOS.

Under installasjon av Windows, prøv på nytt å slette alle partisjoner, før du oppretter en ny og formaterer denne (personlig ville jeg valgt NTFS og IKKE hurtigformatering, for å utelukke feil på harddisken).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...