Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst internett i halden... HJELP!

Anbefalte innlegg

Heisann, Jeg har netopp flyttet til halden, og vil ha bredbånd.... Jeg bor nærme sentrum, Og lurer på om Noen har vært borti trådløst internett i Halden, og har noen tips om dette er bra og hva det koster....

Mvh Kjell

Caps Lock og en drøss utropstegn er ikke så populært. Ikke multiposting heller. La meg slippe å gjøre denne jobben om igjen er du snill. Siste advarsel!

-moderator yummy-

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-05 12:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du har nok utropstegn i overskriften din? Tror kanskje du mangler ett par... :razz:

Skjønner ikke hvorfor alle tror de får så mye bedre hjelp bare de bruker nok utropstegn, caps og teite overskrifter...

Anyways, har du sett inne på de to sidene som det refereres til her? Hos Halden Dataservice står prisene godt forklart, og du får sikkert svar hvis du ringer eller sender en mail til WAN Norge.

Eller skal du ha alt servert på gullfat og matet inn med teskje? :wink:

Lenke til kommentar

Kammeraten min har nettop fått det og han bor på Berg. Han må betale 595,- for 640/640 (Stabilt på nesten 700 hos itavisen). Men det forutser at du kjøper utstyr selv. Du trenger en retningsantenne(parabol), kabel og USB klient. Han ga 3500,- for dette i en databutikk i Halden. Men du får jo en mye bedre USB client fra Orinocco/Avaya som jeg har og kan kjøpes hos http://www.wlansupply.no/ . Det er heller ikke noe form for bindingstid.

Lenke til kommentar

HEI!

Bor du i sentrum, kan du kjöpe et D-Link DW520+ kort, til 980,- på MPX.no og et 384/384 abonomang hos Halden Dataservice til 395,- (siden du eier eget utstyr) Eventuelt et USB adapter, så du kan sette den i vinduet.. da er sjangsen bedre for at du får connect. De har node på torvet, sykehjemmet og snart på Gimle.. (utenfor byen.)

Folk som bor i sentrum, og ut mod sörhaldeden får connect uten utvendig antenne.

Wan tar 750,- og önsker egentlig ikke privat kunder.. (sier de selv.)

Selv bor jeg på Gimle, og ved et under, og en billig utvendig antenne, tar jeg inn Sykehjemmet (1024/1024)

Lykke til.. mail meg hvis du lurer på noe mer.. Endelig er det mulig å få billig "bredbånd" i Halden.. selv bor jeg i et svar hull vedr. adsl fra både Telenor og NGT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...