deaktivert443556 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det reklameres jo ganske hyppig for denne nye drikken så jeg kjøpte en flaske på 7/11. Smaken har jeg ikke så mye å si om. Kjenner ærlig talt ikke forskjell på Zero og Light, men så skal det være sagt at jeg knapt kjenner forskjell på Light og vanlig... Da jeg så flasken fikk jeg følelsen av å ha sett den før. Jeg har i hvert fall drukket en sukkerfri Coca Cola på Deli DeLuca, og jeg mener at navnet kunne ha vært Zero, bare at etiketten for det meste var hvit. Dette var for så vidt flere måneder siden. Kan det være at CC Zero har eksistert en stund i utlandet, og at Deli'en har importert denne? Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Coca Cola Zero. Zero taste! Flaske med brunt vann Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg knapt kjenner forskjell på Light og vanlig... 6999462[/snapback] seriøst? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Kan det være at CC Zero har eksistert en stund i utlandet, og at Deli'en har importert denne? 6999462[/snapback] Det stemmer, kjøpte den både i Polen og Tyskland i sommer. Redigert: Er forøvrig en tråd om Coca Cola Zero her fra før av. Endret 4. oktober 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg knapt kjenner forskjell på Light og vanlig... 6999462[/snapback] seriøst? 7000301[/snapback] Kanskje en liten overdrivelse der. Men når jeg er skikkelig tørst og Light-flasken ligger nær frysepunktet, da kjenner jeg nok ikke store forskjellen... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei det er ikke å overdrive at den smaker det samme som light. Jeg kjøpte den i dag for flasken så så fristende ut. Den smaker light men med en LITT annen ettersmak Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Coca Cola Zero. Zero taste! Flaske med brunt vann 7000225[/snapback] Jo mindre man drikker av det jo vondere blir det. Det er ikke vanskelig å komme ut av den onde sirkelen Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 smakte på den i forgårs smaker nesten som light brus uten kullsyre hva skal vi med to cola light bruser Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Som Tori påpeker finnes det en tråd vedr. dette produktet fra før. Bruk eksisterende tråd. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg