iver.no Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei, jeg har planer om og modde et X geare kabinett, jeg har en plan men som dere sikkert ser er den Dålig så hvis noen gidder og lage en versjon i sketshup* (staves?) så hadde det hvert bra har du noen forslag så kom med de på forhond takk Endret 4. oktober 2006 av iver.no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen kan jo tegne kabinettet ditt i sketchUp uten målene! Tegn kabienttet ditt selv i sketchUp og så kan du legge den ut og få andre til å modifisere kabinettet for deg. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) ok da kan dette ta litt tid for jeg må lere meg sketchUp Endret 4. oktober 2006 av iver.no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Finnes mange bra og enkelt forklarte guider på sketchUp sin hjemmeside Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) ja men jeg gidder ikke så en kamerat gjør det Og jeg må på pekeat du er kongen i modding Endret 4. oktober 2006 av iver.no Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå Tror jeg at jeg har bestemt meg sån halv veis jeg skal ha "frosta" plexi i side døra, fronten skal jeg lakke helt svart Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tenker du på sånn? (En mod jeg gjorde for en stund siden) Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 ja tenkte noe sånn ja Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ja men jeg gidder ikke så en kamerat gjør det Og jeg må på pekeat du er kongen i modding Nå Tror jeg at jeg har bestemt meg sån halv veis jeg skal ha "frosta" plexi i side døra, fronten skal jeg lakke helt svart 7001913[/snapback] For det første, du kommer ikke langt innen modding hvis du ikke gidder. For det andre, når du har bestemt deg for noe, da kan du poste, gjerne med en skisse av hvordan du har tenkt å gjøre det. Er ikke interressant for oss å høre at du kanskje tror at du har bestemt deg sånn halvveis for noe, enten eller! Ellers, så er det bare fantasien som setter grenser for hva du kan gjøre med kabinetter, budsjettet også da... Lykke til Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå