GGB.PaD Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann, skumleste gjennom stickyen om anbefalinger, fikk egentlig bare med meg drøssevis med PC specs. Jeg trenger en bærbar som skal for det meste brukes for å skrives på, og for å ha filmer i... når puggingen blir kjedelig, heh... Vil holde prisen lavt, men ikke altfor lav, jeg leter etter en 17'' skjerm på den. Takk på forhånd. -PADDEN! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) og hva skal pirsen være? denne? Endret 4. oktober 2006 av AndyF Lenke til kommentar
GGB.PaD Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kunne tenke meg en lav pris, sånn bortimot 6-8k, evt litt mer. Den PC'n ser bra ut. Lenke til kommentar
GGB.PaD Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 og hva skal pirsen være? denne? 6999474[/snapback] så på den, siden ingen andre har svart vil jeg tro du traff spikern på hodet! skal kanskje kjøpe netse måned, eller evt. neste år, rundt februar ... kanskje det kommer noe billigere / bedre da? Jeg bumper topicen når den dag kommer! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 HP Pavilion dv9005ea er et veldig godt valg i dag. Om ditt behov for pc er her nå, så kjøp nå. Ikke vent i lengre tid på prisfall. Prisene vil stort sett hele tiden falle, og det kommer stadig noe nytt. Jeg ville nok valgt HPen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå