Gå til innhold

Verdens VERSTE band!

Programvare

Anbefalte innlegg

Dyktighet har ikke noe med å like noe å gjøre. De kan være så dyktige som de vil, men når jeg likevel avskyr det mer enn garasjeband, så er de verst, ja.

7001112[/snapback]

Hva er verdens VERSTE band?

Så da er det altså din mening som definerer hva som er verdens verste band ?

Trådstarter spør faktisk ikke, "Hva mener du er verdens verste band?"..

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...og er ikke kvalitet opp til hver enkelt å vurdere?

7001100[/snapback]

Here it goes again....

7001122[/snapback]

Ja, du er virkelig en mester i å argumentere.

7001139[/snapback]

Altså. Det finnes da vitterligen noen universale sannheter her i verden. At U2 er bedre enn Crazy Frog er en, uansett hvor mye du prater om at musikk er objektivt etc.

Lenke til kommentar
Ja, det er min mening og ingen andres hva som er verdens beste band. Hallo, hvorfor skal det være en objektiv sannhet om det?

7001154[/snapback]

Nå synes jeg du bare er vanskelig. Klarer du ikke inse at U2 er bedre musikk kvalitetsmessig enn Crazy Frog, så greit - Du vinner ;)

Dette blir bare en tåpelig debatt som ikke vil føre noen vei uansett :)

Lenke til kommentar

Leste denne tråden og lo for meg selv.

Deretter tenkte jeg: "Aldri om jeg tørr bli aktiv i musikkforumet!"

Redigert: Herregud, det bekreftet bare hva jeg sa. Men for å holde meg til temaet; McFly.

Redigert2: Mengisløst pjatt? Haha, vil ikke si at den diskusjonen du var/er aktiv deltaker i heller var særlig givende.

Redigert3: Nå lover jeg å ikke redigere mer, men posten din, som er rett nedenfor min, føler du at den er særlig givende?

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

At U2 er verdens dårligste band er bare bullshit, uansett hvor mye man misliker dem!

Og at U2 er bedre en Crazyfrog greia e vel ikje noke å spørre om heller, dt sier sg selv!

Selv om jeg ikke liker Metallica, så er jo dem ikke verdens dårligste band fordi!!

Og nevne ac/dc som verdens dårligste band er noe av det dummeste jeg har hørt!

Hvordan kan du si noe slik, enten er du av lav alder og bare stemmer på dem for at du ikke liker dem, ellers så har du sinnsykt lite peiling på musikk!

Det at populær musikk ikke trenger å være bra har vi mange eksempler på, litt for mange etter min del!

Lenke til kommentar
Nok et eksempel på en arrogant bedreviter. Hvorfor kan ikke noen syns at U2 er verdens dårligste band? Hvorfor skal du bestemme over hva andre syns eller ikke syns?

7001328[/snapback]

Du er tragisk cun, å bruke det der i signaturen din vitner om stor oppmerksomhetstrang. Rett og slett tåpelig. Du disktuerer så gammeldags, alle vet at U2 er bedre enn Crazy Frog, men nok om det.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Sånn jeg oppfatter formuleringen av tråden, vil trådstarter ha en diskusjon og oppnå at brukerne kommer til en slags enighet om hva som er verdens verste band, ikke hver brukers 100% subjektive mening uavhengig av alle andres. Det ville i så fall bli en ganske intetsigende tråd, og han burde i så fall ha skrevet "Hvilket band synes DU er verdens verste?"

Verdens verste band, som andre allerede har nevnt, har antakelig ingen av oss hørt om likevel.

Edit: så ikke at Mojo Pin allerede hadde skrevet omtrent det samme.

Cun, du kan med fordel være litt mindre aggressiv.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Dette er en tråd skapt for off-topic, personangrep og diskusjon på person fremfor sak (spesielt i denne delen av forumet). Hva som er verste band er uansett ikke annet en personlig synsing. Hva du mener er verst, ER verst... for deg. Andre kan synes det er verdens beste band... og de har like mye rett i det som at du mener det er verdens verste.

Denne stenges av grunnene nevnt først i mitt innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...