Gå til innhold

Verdens VERSTE band!

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg ville frem til at det blir for dumt å kalle U2 verdens verste band, selv om man ikke liker bandet, da det finnes mye mer søppel uti musikkverdenen. Blir jo også litt vanskelig å argumentere mot at U2 er et bra band når du ikke liker det.

7000888[/snapback]

Ja, men hvorfor i allverden skrev du ikke det da? Isteden for å komme med idiotiske utsagn som "jeg eier deg" og "alle hater deg". Det fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Det jeg ville frem til at det blir for dumt å kalle U2 verdens verste band, selv om man ikke liker bandet, da det finnes mye mer søppel uti musikkverdenen. Blir jo også litt vanskelig å argumentere mot at U2 er et bra band når du ikke liker det.

7000888[/snapback]

Ja, men hvorfor i allverden skrev du ikke det da? Isteden for å komme med idiotiske utsagn som "jeg eier deg" og "alle hater deg". Det fungerer ikke.

7000925[/snapback]

Jeg eide jo deg hardt når det kom til det Britney-preiket ditt? Og er vel lov å bli litt pissed på at du sleiker ræva til cun vel?

Og jeg sa det 2 ganger tidligere i tråden det med at det finnes værre musikk, bare så det er sagt.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

hva er vitsen med diskusjonen deres anyways?

du syntes det er søppel, det gjør ikke han. Alle har sin smak.

Men jeg tror at antall plater solgt har en sammenheng med kvalitet. :)

Selv vil jeg legge til evanscence... takler ikke de :ermm:

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Jeg eide jo deg hardt når det kom til det Britney-preiket ditt? Og er vel lov å bli litt pissed på at du sleiker ræva til cun vel?

Og jeg sa det 2 ganger tidligere i tråden det med at det finnes værre musikk, bare så det er sagt.

7000960[/snapback]

Men du unngikk glatt min bemerkning, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Alvorlig talt.. Å nevne U2, Coldplay og ACDC når vi snakker om verdens dårligste band, blir for dumt.

Skulle noen sagt :

"ÅÅh, jeg liker ikke metal, Metallica er verdens dårligste band"

eller

" Ååh, jeg hater 60-talls pop, The Beatles er tidenes verste band" ?

Nei, det går ikke ann. Selv om jeg ikke er fan av opera, kan jeg ikke si at Luciano Pavarotti er verdens verste artist.

Jeg kan derimot si at Basshunter er noe av det verste jeg har vært borti..

Lenke til kommentar

7000960[/snapback]

Du har ikke eid noen. Innse det. Du suger til å argumentere. Og den eneste som slikke rektum her er deg. Og det er din egen anal du har tungen langt inni. Du burde foresten gire deg ned nå før du driter deg enda mer ut. Det her blir faktisk for dumt.

Lenke til kommentar

7000960[/snapback]

Du har ikke eid noen. Innse det. Du suger til å argumentere. Og den eneste som slikke rektum her er deg. Og det er din egen anal du har tungen langt inni. Du burde foresten gire deg ned nå før du driter deg enda mer ut. Det her blir faktisk for dumt.

7001045[/snapback]

Altså, din kommentar til cun var kun ment for å provosere.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir det for dumt å mene at U2 er verdens verste band? Ingen er så pompøse og så arrogante samtidig som de krever at musikken sin skal tas så høytidelig. Jeg spyr.

7001081[/snapback]

Fordi de er dyktige musikere. Det trenger du ikke krangle på, enten du liker U2 eller ikke. U2 er vel ganske høyt rangert når det gjelder å selge plater.

Bono har tjent seg søkkrik på musikken til U2, noe som tyder på at svært mange liker dem. Altså kan ikke U2 være verdens verste band ;)

Lenke til kommentar
Altså, din kommentar til cun var kun ment for å provosere.

7001053[/snapback]

Korrekt. Og det fungerte utrolig fint om jeg så må si det selv. Du klarte jo ikke å kontrollere deg selv i det helet tatt.

Og om jeg skriver for å flame litt eller ikke gjør ikke argumentene dine bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...