Gå til innhold

Verdens VERSTE band!

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt sagt cun.

7000579[/snapback]

Skal ikke smiske litt mer da?

7000596[/snapback]

Hoho, begynner du å bli sur for at alle ikke liker kosebandet ditt nå'a?

7000639[/snapback]

Nei, men at du kommer med sånn ekkelt smisk for å skape litt status på forumet du er hatet på kanskje?

Merkelig at dette drittbandet solgte ut Valle Hovin på en halvtime....

Lenke til kommentar

Noen synes U2 er verdens værste band, andre ikke. Det finnes ikke noe objektivst svar på det, så gi faen i å late som om det gjør det.

Selv liker jeg ikke U2, kjedelig musikk, men synes ikke de er verdens verste.

Kan forøvrig nevne ett band til som kvalifiserer til verdens verste: Nickelback.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Nei, men at du kommer med sånn ekkelt smisk for å skape litt status på forumet du er hatet på kanskje?

7000653[/snapback]

Næmmen, jeg får ikke lov å si meg enig med folk fordi nightkeeper ikke liker det. Uff, da får du heller ignorer brukeren min da vet du, sånn at det slipper å plage deg. Eller så får du la vær å komme med bastante påstander når du ikke aner hva du snakker om engang.

Så fordi britney selger ut konserter er hun en flink artist? Liker bra argument som det du kommer med.

Lenke til kommentar
Noen synes U2 er verdens værste band, andre ikke. Det finnes ikke noe objektivst svar på det, så gi faen i å late som om det gjør det.

Selv liker jeg ikke U2, kjedelig musikk, men ikke værdens verste.

Kan forøvrig nevne ett band til: Nickelback.

7000691[/snapback]

Folk kan godt syntes U2 er kjedelig for min del, men verdens verste band er det ikke. Crazy Frog, Dj Utzi etc. der har man skjit.

Lenke til kommentar

7000653[/snapback]

Næmmen, jeg får ikke lov å si meg enig med folk fordi nightkeeper ikke liker det. Uff, da får du heller ignorer brukeren min da vet du, sånn at det slipper å plage deg. Eller så får du la vær å komme med bastante påstander når du ikke aner hva du snakker om engang.

Så fordi britney selger ut konserter er hun en flink artist? Liker bra argument som det du kommer med.

7000697[/snapback]

Hahahahah. Britney-argumentet. Nå er U2 et band som har holdt på siden 1980, Britney har holdt på siden 99. Fansen til Britney er i aldersgruppen 5-16 år, de går lei musikken etterhvert. U2 har holdt på fansen sin, gamle som unge, da jeg var på U2-gign ifjor på Valle så jeg mange 30-50-åringer. Er ikke dette et tegn på musikalsk innflytelse så vet ikke jeg. Hadde dette skjedd Britney, neppe.

Vet ikke hva jeg snakker om, jeg vet hvertfall at du ikke er så godt likt på musikkforumet. :)

Your turn, preckles...

Lenke til kommentar
Hahahahah. Britney-argumentet. Nå er U2 et band som har holdt på siden 1980, Britney har holdt på siden 99. Fansen til Britney er i aldersgruppen 5-16 år, de går lei musikken etterhvert. U2 har holdt på fansen sin, gamle som unge, da jeg var på U2-gign ifjor på Valle så jeg mange 30-50-åringer. Er ikke dette et tegn på musikalsk innflytelse så vet ikke jeg. Hadde dette skjedd Britney, neppe.

7000716[/snapback]

Fyfaen, du er så god til å argumentere :dribble:

Det er samma skiten. Salgstall har absolutt ingenting med kvaliteten av musikken å gjøre. Forstår du ikke det?

Vet ikke hva jeg snakker om, jeg vet hvertfall at du ikke er så godt likt på musikkforumet. smile.gif

Your turn, preckles...

Patetisk forsøk på billig hersketeknikk? Tydeligvis. Lær deg noen som funker og kom tilbake da. Hadde du lest noen av innleggene mine hadde du muligens forstått at jeg skriver her inne for egen underholdning, ikke andres. Mao jeg gir faen i hva du eller andre mener. :)

Lenke til kommentar

7000716[/snapback]

Fyfaen, du er så god til å argumentere :dribble:

Det er samma skiten. Salgstall har absolutt ingenting med kvaliteten av musikken å gjøre. Forstår du ikke det?

Ikke prøv å ro deg unna med slikt, du vet du blir eid og prøver å bortforklare deg. Det sier seg selv at U2 må ha gjort noe riktig når godt voksne mannfolk liker bandet og har hatt et forhold de til i over 20 år. Dyktige folk som Bono og The Edge har gjort jobben sin så det holder.

Lenke til kommentar

Pink Floyd hører hjemme i denne tråden *løpeågjømmesegfraflaming*

Det sier seg selv at U2 må ha gjort noe riktig når godt voksne mannfolk liker bandet og har hatt et forhold de til i over 20 år. Dyktige folk som Bono og The Edge har gjort jobben sin så det holder.

7000773[/snapback]

Altså, argumentere kan du faderullan meg ikke, jeg liker U2 veldig godt og ser jo dumskapen i argumentasjonen din.

*Its liek, adults and stuff that listenz to it, if ju know what i mining! its liek, old.. and stuff*

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Ikke prøv å ro deg unna med slikt, du vet du blir eid og prøver å bortforklare deg. Det sier seg selv at U2 må ha gjort noe riktig når godt voksne mannfolk liker bandet og har hatt et forhold de til i over 20 år. Dyktige folk som Bono og The Edge har gjort jobben sin så det holder.

7000773[/snapback]

Det samme kan du si om nesten samtlige danseband.

Lenke til kommentar

7000773[/snapback]

Hva faen? Når enda en av dine triste forsøk på hersketeknikker er å si "du blir eid" sier det egentlig sitt. Når du legger til at du ikke forstår at salgstall ikke viser annet enn god reklamasjon og plateselskaper, sier det seg egentlig selv hvem som ikke takler å diskutere her.

Det blir faktisk for dumt. "helvete, u2 har solgt masse!! De må være et jævla bra band! Jeg må nesten bare kjøpe alt de har gitt ut!!"

Som sagt, samma greia som britney eller andre av de som alltid herjer vglista.

edit:

nightkeeper:

Da til og med folkene som hater meg sier at du trekker det laveste strådet i denne diskusjonenen, burde du ta hintet og la vær å dra diskusjonen videre. Ikke engang jeg, med min mørke fortid på forumet, ville prøvd meg på det tullet der.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Pink Floyd hører hjemme i denne tråden *løpeågjømmesegfraflaming*

Det sier seg selv at U2 må ha gjort noe riktig når godt voksne mannfolk liker bandet og har hatt et forhold de til i over 20 år. Dyktige folk som Bono og The Edge har gjort jobben sin så det holder.

7000773[/snapback]

Altså, argumentere kan du faderullan meg ikke, jeg liker U2 veldig godt og ser jo dumskapen i argumentasjonen din.

*Its liek, adults and stuff that listenz to it, if ju know what i mining! its liek, old.. and stuff*

7000780[/snapback]

Blir jo litt vanskelig å argumentere for et band man liker og andre ikke liker. Prøver så godt jeg kan. Men akkurat her argumenterte jeg mot Nyhus sitt Britney-utsagn.

Det jeg ville frem til at det blir for dumt å kalle U2 verdens verste band, selv om man ikke liker bandet, da det finnes mye mer søppel uti musikkverdenen. Blir jo også litt vanskelig å argumentere mot at U2 er et bra band når du ikke liker det.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Å si at U2 er verdens verste band sier mer om alderen til postere her enn musikken til bandet. Hadde dere vært født 10-25 år tidligere, hadde dere antakelig nevnt samme bandet i "beste band"-tråden, i hvert fall hvis dere liker den type musikk som er hipp i deres egen generasjon (hip-hop, black metal, emo rock, whatever). U2 var unike i sin tid, de har dessverre tapt seg voldsomt på de senere albumene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...