GeXtheGekko Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Heisan folkens! Aner ikke hvor i forumet denne posten passer, men jeg lurte på hva som skjer med HTPC guiden (HTPC trinn for trinn)? Skulle det ikke komme en del 12? Aner ikke om den finnes, jeg klarer ihvertfall ikke å finne den... Likte den guiden veldig godt, btw. Endret 4. oktober 2006 av GeXtheGekko Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja mere stoff relatert til HTPC hadde vært flott Heisan folkens! Aner ikke hvor i forumet denne posten passer, men jeg lurte på hva som skjer med HTPC guiden (HTPC trinn for trinn)? Skulle det ikke komme en del 12? Aner ikke om den finnes, jeg klarer ihvertfall ikke å finne den... Likte den guiden veldig godt, btw. 6999305[/snapback] Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så, finnes det en del 12? Lenke til kommentar
stekre Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, hva skjedde med HTPC guiden? Er jo nå over et halvt år siden det ble skrevet noe mer i guiden. Flere ting som er sagt skal tas opp som ikke er blit skrevet om ennå. Har du mye å gjøre om dagen mastiff? Lenke til kommentar
pompen75 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg lurer også veldig på en oppdatering på denne glimrende artikkelserien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå