clayman_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte nylig en WD 500gb ekstern harddisk. Det står at jeg skal skrue av pcn å koble den til usb, så skrue pcen på igjen. Da skal driverne innstalleres automatisk, men pcen vil ikke fordi "Hovedkort" screenet. Når jeg kobler den ut av usben kommer jeg forbi loadingen med engang. Hva er galt? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sjekk om "Boot from USB" er skrudd på i BIOS, evnt. "Other Devices". Pass på at din vanlige disk er prioritert høyere i boot rekkefølgen. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje BIOS er satt opp til å boote fra den? Da vil du få problemer! Prøv å koble den til med maskinen igang, og se om det fungerer bedre! Opprett partisjoner og formater disken der. Ellers ville jeg gått inn i BIOS med disken koblet i (om du kommer inn der) og sett om jeg fant noen problemer. Har hatt samme problem selv med ekstern disk koblet til. Lykke til! Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 trenger ganske mye flax da, fordi jeg forstår 0 av dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå