Jtand Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen gode torrent-sider? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 søke på legal torrents det Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen gode torrent-sider? 6999198[/snapback] nei, fordi dette er forbudt å snakke om her på forumet. hvis du har lest retningslinjene hadde du visst det Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Noen som vet om noen gode torrent-sider? 6999198[/snapback] nei, fordi dette er forbudt å snakke om her på forumet. hvis du har lest retningslinjene hadde du visst det 6999204[/snapback] du som må dra opp ulovligheter her (selv om jeg er usikker på motivene hans) Endret 4. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen gode torrent-sider? 6999198[/snapback] nei, fordi dette er forbudt å snakke om her på forumet. hvis du har lest retningslinjene hadde du visst det 6999204[/snapback] Det står ingen ting i rettningslinjene om at torrents er ulovlig. En bil er ikke ulovlig selv om den kan kjøre fortere enn fartsgrensene. Min erfaring er at www.torrentspy.com er best. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om noen gode torrent-sider? 6999198[/snapback] nei, fordi dette er forbudt å snakke om her på forumet. hvis du har lest retningslinjene hadde du visst det 6999204[/snapback] Det står ingen ting i rettningslinjene om at torrents er ulovlig. En bil er ikke ulovlig selv om den kan kjøre fortere enn fartsgrensene. Min erfaring er at www.torrentspy.com er best. 6999223[/snapback] men det går jo under innformasjon som kan lede til piratvirksomhet. Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 sånne torrent sider får vi ikke snakke om her nei.. Og jeg som trodde du var ærlig Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Å henvise til en bil som kan kjøre for fort er jo informasjon som kan lede til at en kar kjører for fort. Nei, denne karen har ikke sagt noe som helst om ulovligheter. Han har spurt om et sted hvor man kan laste ned torrents, som f.eks. linuxdistribusjoner. Uskyldig til det motsatte er bevist? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Bruker Azureus for laste ned torrentene, men synes det går litt treigt. Rundt 1-3 kb/s. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Herregud, jeg blir gaaaaaaaaaal av forumpoliti idioter her inne avogtil Isohunt er bra greier Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Herregud, jeg blir gaaaaaaaaaal av forumpoliti idioter her inne avogtil Isohunt er bra greier 6999283[/snapback] herregud. Jeg syns det bare er lamet å laste ned piratvare sorry da.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Fjernet av diverse grunner kan slettes Endret 4. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Ett god argument til den som starte tråden kan no være og seie at han vill ha lovlig ting. Linux sider osv. Deuten so e vel omtrent 95% piratvirksomhet på alle desse siden so e sagt. Er rapporter Endret 4. oktober 2006 av Neddo Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) http://www.legaltorrents.com/ er en god side. edit: ellers så finner du flere her: http://www.azureuswiki.com/index.php/Legal_torrent_sites Endret 4. oktober 2006 av premium Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her ble det fort nok off-topic. Finnes dog en del informasjon om dette på forumet fra før, av lovlige torrent-sider. Regner med at det kun er det dere leter etter Stenges (pga. off-topic). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg