kingleh Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, dette er mest sannsynlig ett veldig teit spørsmål. Men finnes det noe program som gjør at du kan spille høyere lyd på laptopen? Alt står på maks i windows men alikevel hører jeg svært dårlig hva som blir sagt på filmer og lignende. Finnes det noe slags liksom amp program? Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei, dette er mest sannsynlig ett veldig teit spørsmål.Men finnes det noe program som gjør at du kan spille høyere lyd på laptopen? Alt står på maks i windows men alikevel hører jeg svært dårlig hva som blir sagt på filmer og lignende. Finnes det noe slags liksom amp program? 6999008[/snapback] Kommer an på da. De fleste medieavspillings programmer har jo en innebygd volum kontroll. Prøvd å skru opp denne? Ellers så kan man skru opp høyre med noen programmer og lavere med andre, se om du finner et her Eller så ville jeg kjøpt meg ørepropper eller høreklokke med volumkontroll Endret 4. oktober 2006 av glucchip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå