Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, i sommer tok jeg en del bilder (med et tragisk kamera ) og jeg lurte på hva dere syntes. De er tatt med ett ganske gammelt Canon kamera (4 megapixler). Brukte bare standardinnstillinger og har ikke redigert dem i Photoshop elns. Takk for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Solnedgangen var kjempefin, flotte farger. Det andre var noe kjedelig. Ikke noe spesielt ved det. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Solnedgangen hadde flotte farger,bra motivBlomsten var fine de og men litt kjedelig. Endret 22. oktober 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Solnedgangen hadde flotte farger,bra motiv.palmene var fine de og men litt kjedelig. 7117455[/snapback] Det er en blomst. Sikkert vanskelig å se dog. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fin solnedgang med gode farger, litt for mye støy og skarpheten kunne vært bedre men som sagt fint bilde, fine refleksjoner. Bildet av blomsten gir meg absolutt ingenting, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå