gu Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er på utkikk etter en mp3-spiller der lydkvalitet og størrelse er det viktigste. Når det gjelder spesifikasjoner ellers, må den ha radio og minst 1 GB. Ellers har jeg ingen spesielle krav. Men selvfølgelig - jo bedre, jo bedre. Fint om den kan spille andre formater enn mp3, kan brukes som ekstern disk, har lang batterilevetid osv. Men disse tingene er ikke nødvendig. Foreløpig vurderer jeg Creative Zen V Plus og MPIO FL350. Jeg heller kanskje mest mot den siste, pga størrelsen og at den har opplegg for å henges rundt halsen. Er det noen som har erfaringer med disse spillerne. Jeg tenker særlig på lydkvalitet, men hører gjerne om andre fordeler/ulemper også. Jeg tar gjerne imot anbefalinger av andre spillere også. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skulle jeg kjøpt en spiller i dag ville jeg satt omtrent de samme kriteriene, og mitt valg ville fallt på iRiver E10 iRiver er kjent for fantastisk lydkvalitet og det er også min erfaring. Tror HiFi-klubben har den, så du kan jo dra dit å teste den ut selv om du har en butikk i nærheten. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Før hadde jeg en liten og en veldig bra Asono. Grunnen til at jeg skrev dette er at jeg har et spørsmål. Er Asono norsk eller svensk? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Denne kommer vel snart: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132998 Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Før hadde jeg en liten og en veldig bra Asono. Grunnen til at jeg skrev dette er at jeg har et spørsmål. Er Asono norsk eller svensk? 7003597[/snapback] Merkenavnet Asono er Norsk. Spillerne produserer de ikke selv. De er stort sett fra Kina. Men jeg tror AB600 ble produsert i S.Korea. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dersom lydkvaliteten er veldig viktig, vil jeg nevne Meizu E3. Den spiller 15t på et AAA batteri,og har fått bra tester. Dette er etterfølgeren etter Meizu E2 som har blitt testet her på hardware.no. Les mer her: dapreview.net Mvh Einar www.vostok.no Lenke til kommentar
gu Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk for gode forslag. Har vurdert å vente på den nye, lille fra iRiver. Den ser skikkelig lekker ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå