kokkelimonke Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Har letet meg vill i alle elektrokjedene nå uten hell. Er på jakt etter et lite kjøleskap som kan stå under kjøkkenbenken i stålutførelse - dvs 85cm høyt. Er det noen som vet om og hvor dette finnes? Sikkert banalt spørsmål, men er lei av å lete nå. Kanskje noen vet Takk Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Så en stund etter noe sånt jeg og når jeg planla mitt kjøkken. Fant ingenting. hva med integrert kjøleskap under benken med samme front som resten av kjøkkenet? Endret 7. oktober 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Så en stund etter noe sånt jeg og når jeg planla mitt kjøkken. Fant ingenting. hva med integrert kjøleskap under benken med samme front som resten av kjøkkenet? 7023854[/snapback] Det er et alternativ som jeg tenker på... fikk akkurat tips om at det kanskje var noen billakkeringsverksted som gjorde slikt Får høre litt med noen slike. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Fant faktisk et slikt kjøleskap på Ikea av alle steder. Etter litt googling ser det ut til at Ikea har Whirlpool-kjøleskap i bunn bare med deres egen logo så det kan vel være det er litt kvalitet på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå