Gå til innhold

Hvordan innstalere xbox media center på nytt?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg vanlig xbox ferdig moddet med xbox media center... Men det er masse feil på den...

Blant annet sliter den kraftig med å vise musikkvideoer i forsjelige formater da henger den seg rett og slett :/

Samt hender det at bilde blir forvrid og flytter på en del av det og av og til får jeg faktisk noe så morsomt som veldig snøfokk på bilde....

Kan noen fortelle meg kort hvordan man innstalerer det på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg vanlig xbox ferdig moddet med xbox media center... Men det er masse feil på den...

Blant annet sliter den kraftig med å vise musikkvideoer i forsjelige formater da henger den seg rett og slett :/

Samt hender det at bilde blir forvrid og flytter på en del av det og av og til får jeg faktisk noe så morsomt som veldig snøfokk på bilde....

Kan noen fortelle meg kort hvordan man innstalerer det på nytt?

6998656[/snapback]

Du må laste ned XBMC fra din vanlige warez-levernadør. Deretter pakker du ut filene på PC og ftp'er hele katalogstrukturen med filene over til xbox'en.

Husk at du må editere XML fila med riktig path til der du har installert XBMC samt legge inn alle shares du har på PC eller server i nettet.

Lenke til kommentar

Sikker på at nettkabelen din til boxen er helt i orden da? jeg hadde samme problem med min... fikk hentet div fra xboxen til pc`n med ftp, men fikk ikke sendt noe til xboxen, da bare hang det seg, hadde også store problemer med streaming. Byttet kabel, og alt fungerer helt fint... Er det ikke kabelen din, så kan du kjøre Slayer`s EvoX autoinstaller (dvd), og velge update XBMC med den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...