Dewil Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) jeg har en ipod (4G) 20 gb.. har nettop hatt en del tull med harddisken som satt der. byttet den i dag og trodde at alt skulle være bra. jeg får kun kjørt restore på ipoden men den låser seg etter litt og ender opp med en feilkode 1418.. disken jeg har fått tak i har sittet i en Ipod Photo og har funger feilfritt i den.. håper noen her har en lur løsning.. disken jeg hadde var en MK2004gal og den nye er en MK2006gal, sjekket på nettet og denne disken skulle virke i min.. ipod mk2006gal bruker itunes 7.0.1.. håper noen kan hjelpe.. på forhånd takk Endret 4. oktober 2006 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg fant løsningen selv deler den gjerne med dere.. jeg fjernet all apple software fra min pc uten å starte på nytt, avinstallerte ipoden i hardware manager på pc'n og lastet ned denne ipod updater 2005-03-23 og startet maskinen på nytt. så installerte jeg ipod updater og kjørte update så snart maskinen fant min ipod og sa den var klar til bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå