Pluss1 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe dette kortet i og med at det støtter AGP, men støtter Uli chipsettet både Nvidia og ATI? Har prøvd å se litt rundt, men kom frem til at dette må være det kortet som er best egnet vis man skal ha mulighet for å oppgradere til PCI-e, men fortsatt velger å sitte litt lenge med AGP, eller er det andre kort som regnes som hakket bedre? Noen som har erfaringer med kortet? Støtter dette kortet DDR2? Har tenkt til å overklokke, men lurer på om jeg bør gå for en Optron 165 eller en X2 3800+? Gjerne kom med tips om jeg er helt på villspor Takk på forhånd! Endret 4. oktober 2006 av Pluss1 Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Et lite tips er og fikse en ny link som linker til hovedkortet Utallige mange ganger folk skal linke til noe på shg og det blir sånne feil. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Linken virker den, på shg bruker de popups. Dette kortet er socket 939, og bruker derfor vanlig DDR-minne. Kun AM2-kort bruker DDR2. Når det gjelder CPU, så er vel Opteron kjent for å være mer vennlige for overklokkere, da man ofte kan dra dem langt uten å øke kjernespenningen. Resulterer bl.a i lavere temperatur. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 My bad Tok meg ikke tid til og vente.... Er vel litt for utolmodig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå