Cursio Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg snublet over denne på arngren i dag, og lurte på om dette vil fungere? Den har 3 uavhengige gyroer, som kan måle blant annet g-krefter og turtall uten installasjon! Den skal bare kobles til sigarett-tenneren og da vil den på en magisk måte lese turtallet? Den måler visst også hestekrefter og dreiemoment, hvis den kan holde alt dette er det jo ganske utrolig, eller hva? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tviler egentlig på at den faktisk fungerer så bra som det påstås. Men: Det hadde jo vært kjekt om du bestiller og så skriver du en kort review her på forumet etter å ha testet den ut. Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 G-tech pro er en av de mest brukte aks\hk osv målerene og er rimelig nøyaktig, men er vel avhengig av at du vet vekt, luftmotstand osv på bilen din. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Disse målerne er faktisk ganske bra. Rimelig bra presisjon, og bra "gjentagbarhet" liten egenspredning. Genial å trene starter med! (Har erfaring med dyrere GP-baserte systemer; de gir høyere presisjon, men hvor mye er egentlig et par tideler bedre presisjon verd?) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 De brukte noe sånt i en High Octane film. Tror det var fireren. Utrolig genialt. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor korrekt viser den antall HK da? Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jo, disse G-tech'ene fungerer aldeles utmerket, faktisk svært nøyaktige. På kvartmilen er den stort sett innenfor 1/10 sek korrekt. Men da må man også ta i betraktning at G kreftene starter FØR man krysser fotocellen. Jeg importerte noen kartonger, ca 60-70 stk, av den gamle typen G-tech og solgte de på QXL, og jeg fikk ikke én reklamasjon hverken på kvalitet eller at kundene ikke fikk den til å virke som reklamert. Så kjøp en G-tech helt trygt du, den holder det den lover! Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei... Har noen videoklipp eller lignende, av den i bruk?.... Hadde vært kjekt å se en gang, tenkte å bestille noe sånt.... Siden de fleste sier det er bra Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei... Har noen videoklipp eller lignende, av den i bruk?.... Hadde vært kjekt å se en gang, tenkte å bestille noe sånt.... Siden de fleste sier det er bra 7068777[/snapback] Se High Octane 4 (tror jeg). Der bruker de en slik. Om det er samme typen vet jeg ikke, men samme prinsippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå