arnizzz Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann. Er nettopp begynt med java. Står litt fast når det gjelder lesing av filer. Prøver å lage en konfigurasjonsfil på dette formatet: //conf.txt: variabel=verdi1 variabel=verdi2 osv. Ingen avanserte funksjoner som å kommentere ut linjer og sånn. Skal bare være en enkel måte å definere variabler på. Hvordan begynner jeg? Hvilke klasser kan jeg bruke? Er ikke helt vant med å finne fram til de klassene jeg trenger. Noen eksempler hadde også vært fint. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
krigun Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann. Er nettopp begynt med java. Står litt fast når det gjelder lesing av filer. Prøver å lage en konfigurasjonsfil på dette formatet: //conf.txt: variabel=verdi1 variabel=verdi2 osv. Ingen avanserte funksjoner som å kommentere ut linjer og sånn. Skal bare være en enkel måte å definere variabler på. Hvordan begynner jeg? Hvilke klasser kan jeg bruke? Er ikke helt vant med å finne fram til de klassene jeg trenger. Noen eksempler hadde også vært fint. Tusen takk på forhånd. 6997954[/snapback] Dette er hva du leter etter: Properties http://javaalmanac.com/egs/java.util/Props.html Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Supert. Funket utmerket:) Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå