Barcarolle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg har nå montert en kabinettvifte bak i kabinettet mitt. Alt funker som det skal og vifta går. Denne pcen er helt ny (fikk den i går) av komplett. De hadde ikke montert andre vifter enn den på cpuen. Men så så det ut som om det var et annet kjølesysten, det var noen kobberrør som lå på hovedkortet. Hva kan det være? Gjør jeg da noe feil ved å montere ny vifte? Forresten er det samme hvilken "stikkontakt" på hovedkortet man putter viftekabelen inn i? Jeg har mange, f.eks OPT Fan,OPT Fan 3, OPT Fan 4. Jeg satsa på OPT FAN 3 og putta inn kabelen, vifta fungerer jeg er bare redd jeg har gjort noe feil. Endret 4. oktober 2006 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det kobberrøret er nok den passive kjølingen til chipset. En pc har godt av mange vifter, bare de er plassert riktig vei. jeg har blitt fortalt at det er bra med en som blåser INN foran og UT bak, (gjerne en som blåser INN fra kabinett døren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå