N3oN66 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Jeg har akkurat formatert min pc, og alt gikk som det skulle.. Tastaturet og musa mi gikk rett opp, alt funka. Lastet ned alle oppdateringene fra windows update, men etter at Service Pack 2 ble installert funka plutselig verken usb tastatur eller usb mus... Satte i et gammelt PS/2 tastatur og mus og det funka fint... Har installert cd'ene som fulgte med tastaturet og musa... Har forresten Logitech G15 og G7 Trenger hjelp! Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei Jeg har akkurat formatert min pc, og alt gikk som det skulle.. Tastaturet og musa mi gikk rett opp, alt funka. Lastet ned alle oppdateringene fra windows update, men etter at Service Pack 2 ble installert funka plutselig verken usb tastatur eller usb mus... Satte i et gammelt PS/2 tastatur og mus og det funka fint... Har installert cd'ene som fulgte med tastaturet og musa... Har forresten Logitech G15 og G7 Trenger hjelp! 6997858[/snapback] Hmm. Skal se om jeg finner noe. Vent på Edit Edit: se her det er til musa Endret 4. oktober 2006 av glucchip Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Kan moderator slette denne? Beklager, men trykket 2 ganger Endret 4. oktober 2006 av glucchip Lenke til kommentar
N3oN66 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Jeg har akkurat formatert min pc, og alt gikk som det skulle.. Tastaturet og musa mi gikk rett opp, alt funka. Lastet ned alle oppdateringene fra windows update, men etter at Service Pack 2 ble installert funka plutselig verken usb tastatur eller usb mus... Satte i et gammelt PS/2 tastatur og mus og det funka fint... Har installert cd'ene som fulgte med tastaturet og musa... Har forresten Logitech G15 og G7 Trenger hjelp! 6997858[/snapback] Hmm. Skal se om jeg finner noe. Vent på Edit Edit: Hva heter musa og tastaturet? modell? 6999250[/snapback] 6999264[/snapback] står jo da Logitech G15 og Logitech G7 Men jeg fant det ut Hvis andre har samme problem kan de skjekke: IDG Windows support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå