Gå til innhold

Hopper ut av xbox live når maskinen er inaktiv..

Bugbox

Anbefalte innlegg

har et lite problem der xboxen hopper ut av live hvis jeg holder på å laste ned noe etter en stund jeg har vært inaktiv.(ca.5-10min)

sinnsykt kjipt siden jeg ikke har nett hjemme,men må laste ned hos en kompis..Men hvis vi spiller på den går det hlet fint.er det noen som har den fjerneste anelse om ka som kan være gale?

Endret av Bugbox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har et lite problem der xboxen hopper ut av live hvis jeg holder på å laste ned noe etter en stund jeg har vært inaktiv.(ca.5-10min)

sinnsykt kjipt siden jeg ikke har nett hjemme,men må laste ned hos en kompis..Men hvis vi spiller på den går det hlet fint.er det noen som har den fjerneste anelse om ka som kan være gale?

6997843[/snapback]

Dette skjer pga innbrenningsbeskyttelsen for Plasma/LCD er slått på. Denne kan slås av (finn et sted i konfigurasjonen der det står hvilemodus eller lignende). Hvis dette slås av så blir ikke boksen inaktiv og downloaden stopper ikke (men hvis du har f.eks. plasma så er det lurt å skifte kanal når du laster ned for å hindre innbrenning.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

6997843[/snapback]

Dette skjer pga innbrenningsbeskyttelsen for Plasma/LCD er slått på. Denne kan slås av (finn et sted i konfigurasjonen der det står hvilemodus eller lignende). Hvis dette slås av så blir ikke boksen inaktiv og downloaden stopper ikke (men hvis du har f.eks. plasma så er det lurt å skifte kanal når du laster ned for å hindre innbrenning.

6997943[/snapback]

Aaah,ok..så den ja,men trodde ikke den hadde noe og si for nedlastingen.hvis jeg holder på å se på tv mens eg laster ned så kan den vel stå trygt avslått?

Lenke til kommentar

Aaah,ok..så den ja,men trodde ikke den hadde noe og si for nedlastingen.hvis jeg holder på å se på tv mens eg laster ned så kan den vel stå trygt avslått?

6997983[/snapback]

Er ganske sikker på at det er den, har slått den av selv og problemet har forsvunnet :)

Den kan trygt stå avslått hvis du ser på tv samtidig ja.

Lenke til kommentar
Høres litt rart ut at den kutter forbindelsen til live når skjermbeskytteren står på, har den på selv og hos meg kobler den seg ikke fra live når skjermbeskytteren slår seg på. Ville sjekket dette med MS hvis jeg var dere.

6998313[/snapback]

hmm.min kan ikke stå og laste ned av seg selv.må liksom inn å styre og holde på med xboxen for at nedlastingen ikke skal stoppe..har ikke prøvd å ta av den funksjonen enda,men håper det funker,ellers blir jeg steik!

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet selv. Stoppet og lastet ned hele tiden. Så for å få ned trailere og demoer måtte jeg sitte å restarte den hele kvelden. Funket jo, men utrolig kjip. Men moroa varte ikke så lenge. Da den nye updaten kom på live tok det lenger tid å laste ned updaten enn boxen klarte å holde seg live. Dermed startet updaten på ny nedlasting for hver gang. Altså forsatte ikke nedlastingen der den sluttet. Med andre ord låste hele live seg fordi det ble umulig å laste ned updaten. Jeg regnet med det var ruteren som var problemet. Prøvde derfor å lage en vei igjennom den, men så elendig som jeg er på slikt fikk ikke jeg det til. Kjøpte dermed en ny router. D-link heter den. Funker som smør nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...