Paxor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her om dagen var jeg på besøk hos min mormor. Hadde da med mitt nye kamera, Nikon D70s. Her er da de bildene jeg ble fornøyd med, så kunne vært fint å høre deres mening om de. fyr løs Og hvis noen vil ha bildene i fullsize er det bare å rope ut. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 JEg er jo en sucker på alt av maritime bilder, og setter naturligvis pris på det meste innenfor der, men det var et bilde som falt meg spesielt i smak, og det var det siste, den trebryggen der gangveien var ramlet sammen. Akkurat like melankolsk som jeg liker det. Godt skutt spør du meg. Om du hadde hatt dette i wallpaper størrelse rundt 1440 * 900 (trenger ikke så eksakt, men det samme forholdet i alle fall) så hadde jeg satt pris på å kunne få smelle den bryggen inn på maskinen min. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Var det siste jeg likte best, også. Minte meg litt om HL2. Hvor relevant det er veit jeg ikke, men det må bety noe sånt som at du har fått til en dyster og fin stemning. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Siste var jo omtrent perfekt.. Min favoritt i alle fall.. Veldig bra stemning/lys/motiv.. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg har fiksa litt på noen av bildene, hvor bra det ble får dere avgjøre. Hvor ble det av de blåsene som var på orginalbilde? Enjoy Endret 4. oktober 2006 av Ejrik Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Siden vi kommer med forslag tenkte jeg at jeg skulle komme med et til det siste. liker motivet, men du har ikke jobbet nok med det. passer godt uten farger. channel mixer\ curves\ rette opp skjevhet\ litt burn\dodge\ litt støy til slutt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Siste bildet var veldig fint, serlig i S/H-utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå