Zeppeluna Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet ip-adressen, hvordan joiner jeg den? Er det ikke noe sted man kan skrive det inn og så bare vips? Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Console! Skriv: Connect pasteipenher Trykk Enter EDIT: Om du sliter med å få console? Gjør følgende! (Hentet fra catch-gamer) 1. Åpne valve.rs i notepad og legg til denne linjen: exec userconfig.cfg 2. Lag en ny fil i notepad og kall den userconfig.cfg (legg den i samme mappe som valve.rs og config.cfg). 3. Skriv inn: bind "f1" "toggleconsole" (bytt ut f1 med den tasten du vil ha, ikke "|" også kjent som "~") 4. Lagre og kos deg. Du trenger ikke å starte med verken -console eller å skrivebeskytte noen av configfilene. Du kan også legge til binds og andre ting du vil ha med - f.eks. cl_showfps "1" Endret 4. oktober 2006 av magnuslar Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) takk for svar =) Edit: Hvor finner man valve.rs ? =P Edit 2: Finner flere forskjellige valve.rc-filer men ingen valve.rs ... Endret 4. oktober 2006 av Zeppeluna Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gå heller inn på Steam > My Games > Høyreklikk på CS: Source > Properties > Set launch options > skriv -console der Mye enklere måte. Lenke til kommentar
Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hvorfor ikke bare gå i "Servers>Favorites>add" eller er ikke det i source? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hvorfor ikke bare gå i "Servers>Favorites>add" eller er ikke det i source? 7000894[/snapback] Jo, men han spør hvordan han kan få opp console. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet ip-adressen, hvordan joiner jeg den? Er det ikke noe sted man kan skrive det inn og så bare vips? 6997686[/snapback] Nei han spør hvordan han kan joine når han vet ipadressen...... Bare første person som skulle gjøre det altfor komplisert. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 du går inn på console så skriver du connect: (ip adressen her) eks. connect:183.786.2.5.20015 det det var bare et eksempel! GOD JUL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå