Straffa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har en Pentium M 1.73 på bærbar. Er det vanlig at den skal gå på fult i idle når strøm ledningen er i maskinen? Går den på batteri så detter den ned til 795Mhz i idle men med strøm ledningen så står den alltid på fult. Vil helst ha den ned i samme hastighet Er det normalt? Går det å sette den ned med støm ledning i også? Da bråker den mindre fra viften Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 de fleste pc'er senker efekten når de går på batteri for å vare lengre. på min følger det med et program som hjelper meg med å stille opp og ned. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kontrollpanel->strømstyringsalternativer. Der bør du finne det du leter etter. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 http://www.pbus-167.com/ Eller legge inn dette programmet. Du bør da fjerne eksisternede strømstyrings program på maskina. Med dette kan du i tillegg undervolte prosessoren for å få pcen stillere ved lett arbeid. Lenke til kommentar
dekoder Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Har en zepto 6615wd. Hvor mye kan jeg undervolte denne før det gjør maskinen ustabil? edit: skrivefeil Endret 4. oktober 2006 av Tykjepeis Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 I hjelpefila til NHC står det forslag til hvor mye man kan undervolte forskjellige prosessortyper, sjekk der (eller på sidene til NHC). Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Erfarings messig bør en ikkje gå under 0.73v ved laveste hastigheit. 6x hos meg resten rører eg ikkje. Maskina min står på Dynamic swithing både på batteri og AC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå