Gå til innhold

Colin McRae 3, Best til Xbox eller PS2?

Co[]V[]bster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-03 15:58, skrev fullifaencom:

Ehhhh Colin3 har bedre grafikk enn ms sin rally :smile: Colin3 må jo være blandt tidenes beste rally spill, blir aldri lei av det :->

Nei og nei, Colin McRae 3 har ikke beder grafikk enn Rallisport Challange, hvis det er det du mener. Det er ikke et MS produkt, men laget av Dice, det svenske firmaet som har laget Battlefield 1942. Sjekk teksturene på isen, eller svaiende strå f.eks. Rent gameplay messig er det også mer å hente i Rallisport Challange. Flere spillmodus.

Og nei atter en gang. Colin kjører ikke bedre på Gamecube. Hva får deg til å tro det? Det har faktisk ikke kommet til Gamecube ennå iflg tothegame.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-03 15:58, skrev fullifaencom:

Ehhhh Colin3 har bedre grafikk enn ms sin rally :smile: Colin3 må jo være blandt tidenes beste rally spill, blir aldri lei av det :->

Colin Mcrae Rally 3 har IKKE bedre grafikk en Rallisport challenge nei! Der tar du veeeldig feil. Colin Mcrae Rally har tilogmed de utrolig slitsomme "veggene" langs banene. Det er liksom vegger bortover banene, sånn som det var på 1'ern på PS1 i sin tid. Er du ute etter bra grafikk kjøper du Rallisport Challenge! Ærlig talt!

Lenke til kommentar

Rallisport har overlegen grafikk i forhold til CM3. CM3 versjonen er jo lagd for å fungere på PS2 og Gamecube også. Grafikken på asfalten er f.eks latterlig dårlig.

Det eneste som er bedre med CM3 kontra Rallisport er skadesystemet på bilen, det er vanvittig bra lagd, men ellers er Rallisport overlegent på alle områder.

Lenke til kommentar

Hva er dette her for et spørsmål????

PS2-eiere vill svare PS2!!

Xbox-eiere vill svare XboX!!

Og de som verken eier PS2 eller Xbox vill ikke interesere seg.

Slik er det med den saken...

(jeg tror foresten at det er best på xbox med tanke på 5.1 lyd og kansje litt bedre grafikk men så er jo kontrollen helt forjævlig å bruke så jeg ville gått for PS2!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 22:36, skrev megavolt:

Slik er det med den saken...

(jeg tror foresten at det er best på xbox med tanke på 5.1 lyd og kansje litt bedre grafikk men så er jo kontrollen helt forjævlig å bruke så jeg ville gått for PS2!

For det første. Man trenger ikke å være fan av Xbox for å se at den versjonen er penere enn PS2 sin. Det er bare snakk om å bruke øynene.

+ Lyden er bedre til Xbox. 5.1 DD.

+ Hvis du har problemer med at den originale håndkontrollen er for stor, så test ut Contoller S.

----------------------------------------------------

= et bedre spill til Xbox

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 22:36, skrev megavolt:

Eh, jeg eier ikke noen konsoll, og jeg interesserer meg! Kanskje jeg vurderer å skaffe Xbox eller PS2? Har du hatt ps2 hele livet ditt? tror ikke det, så du intresserte deg ikke før?

Lenke til kommentar

OK, sorry, trakk den konklusjonen litt for fort...

Er bare litt lei av folk som skal forsvare konsolen sin som om det gjaldt livet... Greit at folk diskuterer om hva som er best, men når noen tar det som en fornermelse at det blir sagt noe negativt om konsolen "sin" da begynner det å bli litt for mye alvor!

Uansett, vurderer å kjøpe X-box pga:

-"Barnesykdommene" som litt dårlig kontroll (noen synes den er bra, men ikke jeg) og litt for få spill er ikke lenger der.

-Bedre DVD-avspillning (har jeg hørt)

-Ekte WideScreen og 5.1 lyd (på mange spill ihvertfall)

Selv om playstation2 foreløbig har flere spill og flere kvalitets-spill så har da x-box nok spill og uansett kjøper jeg ikke så mange spill heller...

Desutten har jeg PS2 og, men det er sammen med broren min i loftstua. hvis jeg kjøper Xbox kan jeg ha den på rommet å bruke den som DVD-spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...