|KHS| Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 noen andre som har problemer med at det hakker forferdelig? fins det noen patch noe sted? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-04 11:18 ] Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 kjører på 1024 nå.. ingen problem men går jeg opp ett par hakk og kjører sammen med mange andre så merker jeg også hakking.. Syns 1024 er godt nok jeg.. Har en stygg uvane med allti å kjøre det. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 det er no feil. jeg er veldig kresen og jeg tror at dem har sluntra unna. se på system specs under.! det lagger bitte litt her og der og jeg kan kjøre spill som er myyye mere heavy med høyere oppløsning.! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Som jeg nevnte i en tidligere post: Sett "World Detail" til det nest høyeste nivået. Det høyeste nivået benytter seg av sanntids refleksjoner fra blanke overflater (=bilene), mens det nest høyeste bruker såkalt "pre-rendered" (forhåndsgenererte) refleksjoner. Tør å påstå at man vil få en betydelig ytelsesforbedring ved å følge overnevnte råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå