clinton Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 holder på og skal registrer meg på xbox live..men der det står birthdate står det 02.02.1989 på meg,og dette kan jeg ikke forandre..jeg er født 04.10.1986 siden jeg i følge xboxen bare er 16 år gammal får jeg ikke registrert..må ha mail til foreldre og greier..hvordan forandrer jeg datoen sånn at alt blir riktig? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Når du registrerer deg, bruker du Windows live mail-adressen din (fra f.eks. MSN)? Isåfall henter de vel ut fødselsdatoen derfra? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 fant ut av dette no.måtte inn på hotmailen og skrive inn fødselsdato. man hvor ligger den prepaid code. Skal jo være 1 måned gratis live.men finner ikke koden jeg skal skrive inn. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du velger Silver helt nederst Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 oki..har gjort det no..jeg var inne og lastet ned en uppdate sånn at jeg kan spille forza..men når jeg vil inn på markedplace og laste ned demoer må jeg gjøre registreringen på nytt..når jeg skriver inn email adresse står det at den allerede er registrert på xbox live..på hovedmenyen der jeg kan velge mellom merkedplace,friedns,messanges osv står det at jeg er sign in..hvordan kommer jeg inn på markedplace uten at jeg må registrere alt på nytt? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 oki..tror jeg vet hva jeg har gjort no.den brukeren som var registrert på live slettet jeg fra hardiseken..for fant den igjen når jeg gikk på xbox.com Går det ann og slette denne fra xbox.com eller få den inn igjen på hardisken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå