Gå til innhold

*Løst* Kjøpe adapter 60 - 80, spare porto

Anbefalte innlegg

Eg skal bytte ut ein 60X60 vifte med ei 80X80 vifte. Treng derfor ein overgang, adapter eller funel, kjært barn har mange namn. Har kikka litt på nettbutikkar, men det blir så mykje porto i forhold til prisen på overgangen. Er det noko som veit om kvar eg kan bestille og som sender utan å kreve meir i porto enn det delen kostar? Det er jo berre snakk om ei liten plastdings som ikkje veg noko. Har sjekka Microplex, og der kom det opp advarsel om at portoen ville bli veldig høg i forhold til prisen på overgangen.

Endret av The 5 element
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, men de kan jo sende varen som brevpost (du betaler selvfølgelig porto) til deg hvis dere avtaler at du tar støyten om den går tapt i posten...

edit: man forhåndsbetaler jo selvsagt alltid i slike situasjoner.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Med det postvesenet vi har her i landet ville jeg ikke satsa på å sende en vifte som brev. Den blir garantert karnøfla, jeg snakker av erfaring.

6997747[/snapback]

Det er ikkje ei vifte det er snakk om, men ein overgang, og dersom butikken sender det som brev kan eg kjøpe ny dersom den første blir øydelagt, og fortsatt ikkje ha betalt meir enn det kostar å kjøpe 1 som blir sendt som pakke.

Endret av The 5 element
Lenke til kommentar
Det er ikkje ei vifte det er snakk om, men ein overgang, og dersom butikken sender det som brev kan eg kjøpe ny dersom den første blir øydelagt, og fortsatt ikkje ha betalt meir enn det kostar å kjøpe 1 som blir sendt som pakke.

6998825[/snapback]

Det er ikke så farlig nøyaktig hva som sendes. Poenget er at alt som kan bli ødelagt vil bli ødelagt i Postens hender, såklart med mindre du betaler for Norgespakke. Det er fortsatt meget mulig at den likevel går i stykker, men da har du i hvert fall forsikring og trenger bare å vente på saksgangen. :p

Lenke til kommentar

Hva med å bare kjøper med i samme slengen? Ta med en MIST vifte, en musematte og kanskje et kabinett *kremt* :p

Fatter ikke hvorfor du stresser sånn over dette, enten så betaler du frakten eller kjøper mer å dele frakten på. Kan jo evt gå sammen med noen som skal kjøpe noe annet fra microplex og dele på frakten...

Sterkt unødvendig tråd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...