The 5 element Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Eg skal bytte ut ein 60X60 vifte med ei 80X80 vifte. Treng derfor ein overgang, adapter eller funel, kjært barn har mange namn. Har kikka litt på nettbutikkar, men det blir så mykje porto i forhold til prisen på overgangen. Er det noko som veit om kvar eg kan bestille og som sender utan å kreve meir i porto enn det delen kostar? Det er jo berre snakk om ei liten plastdings som ikkje veg noko. Har sjekka Microplex, og der kom det opp advarsel om at portoen ville bli veldig høg i forhold til prisen på overgangen. Endret 7. oktober 2006 av The 5 element Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ring inn til det aktuelle firma og gjør en avtale pr tlf det skulle gå har gjort det selv i forbindelse med små kjøp Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Snakka med butikken, og dei ville ikkje gå med på noko avtale. Porto vart 55,- uansett kva eg sa. No er ikkje det så mykje men når varen kostar 39,- så blir det feil i mine auge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Snakka med butikken, og dei ville ikkje gå med på noko avtale. Porto vart 55,- uansett kva eg sa. No er ikkje det så mykje men når varen kostar 39,- så blir det feil i mine auge. 6997709[/snapback] Så nettbutikken skal tape penger på å selge deg en vare? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) nei, men de kan jo sende varen som brevpost (du betaler selvfølgelig porto) til deg hvis dere avtaler at du tar støyten om den går tapt i posten... edit: man forhåndsbetaler jo selvsagt alltid i slike situasjoner. Endret 4. oktober 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Med det postvesenet vi har her i landet ville jeg ikke satsa på å sende en vifte som brev. Den blir garantert karnøfla, jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Med det postvesenet vi har her i landet ville jeg ikke satsa på å sende en vifte som brev. Den blir garantert karnøfla, jeg snakker av erfaring. 6997747[/snapback] Det er ikkje ei vifte det er snakk om, men ein overgang, og dersom butikken sender det som brev kan eg kjøpe ny dersom den første blir øydelagt, og fortsatt ikkje ha betalt meir enn det kostar å kjøpe 1 som blir sendt som pakke. Endret 4. oktober 2006 av The 5 element Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 pyton.no har gratis frakt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 kan se på komplett om de har det. de sender ting som brev Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) pyton.no har gratis frakt. 7012255[/snapback] Har dei lagt ned? Får ikkje kontakt med nettsidene deiras. Har sjekka komplett, PS data og ein del av dei vanlegaste nettbutikkane, har ikkje funne overgang hjå dei. Endret 6. oktober 2006 av The 5 element Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikkje ei vifte det er snakk om, men ein overgang, og dersom butikken sender det som brev kan eg kjøpe ny dersom den første blir øydelagt, og fortsatt ikkje ha betalt meir enn det kostar å kjøpe 1 som blir sendt som pakke. 6998825[/snapback] Det er ikke så farlig nøyaktig hva som sendes. Poenget er at alt som kan bli ødelagt vil bli ødelagt i Postens hender, såklart med mindre du betaler for Norgespakke. Det er fortsatt meget mulig at den likevel går i stykker, men da har du i hvert fall forsikring og trenger bare å vente på saksgangen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror www.3dfxcool.no sender som brev. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://www.avatek.no/ Hvis du ringer til han her, så sender han sikkert som brev. Han driver databutikk her i Hamar og ordner det meste Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med å bare kjøper med i samme slengen? Ta med en MIST vifte, en musematte og kanskje et kabinett *kremt* Fatter ikke hvorfor du stresser sånn over dette, enten så betaler du frakten eller kjøper mer å dele frakten på. Kan jo evt gå sammen med noen som skal kjøpe noe annet fra microplex og dele på frakten... Sterkt unødvendig tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå