gish Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg trenger en ny laptop nå, og har planer om å kjøpe meg en Macbook (ikke pro . - Det er snakk om at MacBook kommer med Core 2 duo iløpet av året, men ingen vet helt når. Er det noen som vet om det er verdt å vente på? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg trenger en ny laptop nå, og har planer om å kjøpe meg en Macbook (ikke pro . - Det er snakk om at MacBook kommer med Core 2 duo iløpet av året, men ingen vet helt når. Er det noen som vet om det er verdt å vente på? 6997197[/snapback] De yter jo betraktelig bedre da. Så hadde jeg hatt tid, og kanskje litt mer penger hadde jeg ventet om jeg var deg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 "Betraktelig" i dette tilfellet tilsvarer vel ca. 20%, om jeg ikke tar helt feil. Samtidig er Core 2 Duo 64-bit, mot Core Duo sine 32-bit. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kommer helt an på hva du skal bruke maskina til. Skal du kun bruke office/internett er selv Core Duo overkill, har du andre krav vil det variere om du tjener mye på Core 2 i stedenfor. Hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ventle: Nå skal det jo sies at det ikke bare er kravene akkurat nå som for mange er avgjørende - kjøper man en Core 2 Duo nå kan man forvente at denne har nok kraft til å være brukbar lenger enn en dårligere prosessor. ... men er kanskje ikke så mange som tenker på levetid, lenger? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ... men er kanskje ikke så mange som tenker på levetid, lenger? 6997894[/snapback] De bare bytter dem ut Lenke til kommentar
gish Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 20% er nok verdt det, ja.. Jeg regner med at jeg venter-- regner med. Er bare ikke tålmodigheten selv, så la oss håpe de ikke har tenkt til å drøye for lenge. Ventle: Jobber med design i et webutviklingsfirma, så trenger PS, BBedit og en browser. Tror CD-versjonen vil fungere helt greit, men det var det der med levetid og grådighet og slikt. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) i følge testen til anandtech (regner med de har peil) ... så er forskjellen knapt merkbar og stort sett akademisk .... ... med mindre vi snakker 3D spill ELLER encoding oppgaver som rippe film/mp3 ... da var det 5 - 15% forbedring ... har ikke linken ... men er vel bare å google etter anandtech, core duo og core 2 duo. Endret 4. oktober 2006 av DarkSlayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå