markie Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei.. Hvor lenge varer vanligvis et samleie? Da tenker jeg selve samleie, og ikke noe vorspiel.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Alt fra 10 sekunder til mange timer? Lenke til kommentar
markie Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå tenker jeg på et "gjennomsnittlig" samleie. Nå varer vel ikke selve samleiet så ofte i mange timer? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Akkurat det jeg også satt og formulerte, darkness| Heter forresten "forspill", selv om det kan være man blir kåt på vorspiel også. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Husker ikke helt hva gjennomsnittet var, men de påstår iallfall alt fra tre til ti minutter. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Egne erfaringer tilsier at selv 10 min blir i snaueste laget. Heller 20-30 min. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Varierer vel ganske mye fra person til person tenker jeg? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kommer an på hvor høy intensiteten er det vel. Jeg har ikke problem med å få det unnagjort på noen minutter (ikke det at det er så gøy, da), men kan fint holde på hele natten hvis det er ønskelig. 20 min er fint, så går ikke hele dagen vekk på tull, og du får tid til å gjøre andre ting også. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 så pule er tull? skamme deg.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 så pule er tull? skamme deg.. 7003478[/snapback] Gidd bruk gjestefunksjonen til tull a.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Et samleie varer vel så lenge man ønsker, eller kanskje ikke? Husker jeg leste på forumet engang om en som hadde kallenavnet "enstøter'n", samleiene hans varte nok ikke så lenge Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er vel flere som har erfart å "komme med en gang", eller? Jeg er jomfru, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er nok ganske vanlig deg, for alt jeg vet Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil nok si at 20-30min++ er vanlig for rutinerte par, men for de som mangler utholdenhet (vi snakker vi ikke om kondisjon) så kan det hele være over på mindre en 3min, men sjansen er stor for at den ene parten blir å bli skuffet... Det finnes selvfølgelig unntak som en kjappis i heisen eller på kontoret ect. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her er en grei forklaring hvor lenge et samleie varer.. Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmmm for meg er det rundt 40 min og det lengste var en 3timer pluss. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmmm for meg er det rundt 40 min og det lengste var en 3timer pluss. 7004352[/snapback] Hvis du holder på fra 40 min hver dag, så er det veldig stor fare for at damen blir sår etter veldig kort tid. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tror ikke man blir mer utholden på andre områder enn i selve fysiske arbeidet. Den første orgasmen går ofte på < 1 min. Den neste gjerne på 10-15 min og hvis man orker mer kan man holde på hele natten om fysikken klarer det. Hvor lenge man holder på avhenger veldig av intensitet. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tror ikke man blir mer utholden på andre områder enn i selve fysiske arbeidet.Den første orgasmen går ofte på < 1 min. Den neste gjerne på 10-15 min og hvis man orker mer kan man holde på hele natten om fysikken klarer det. Hvor lenge man holder på avhenger veldig av intensitet. 7004730[/snapback] Greia er vel her snakk om at det ikke er serieorgasmer for menn, men bare en etter ikke alt for lang tid? Jaja. Uansett er det da bare konge å kunne få soldaten i giv akt etter litt slumring på post. Mens man venter kan man jo bruke munnen? Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmmm for meg er det rundt 40 min og det lengste var en 3timer pluss. 7004352[/snapback] Hvis du holder på fra 40 min hver dag, så er det veldig stor fare for at damen blir sår etter veldig kort tid. 7004704[/snapback] Stemmer det, fått det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg