Kantana Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Da jeg satte sammen den nye PCen min for et litt siden fant jeg en jordingskabel på strømforsyningen, og i manualen sto det at den skulle festes til "PC cable". Hvilken kabel er det? Hvis det er til hjelp har jeg en Tagan EasyCon 530W. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hm, jordingskabel? Er ikke strømforsyninga di jordet i selve blikkboksen som omslutter strømforsyninga? Eller har du en som er laget i plast eller er lakkert. Da vil jeg tro at det bare er å koble den til et sted på kabinettet. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 På min EasyCon-PSU er jordinga en lang kabel med et 'øye' på slutten. Slik jeg forstod manualen skulle denne festes på en av skruene til hovedkortet. -Vegar Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Det er en tykk svart kabel med kabelsko på enden, festes på kabinettet, men den er ikke nødvendig da kabinettet allerede er jordet via skruene til PSU'en, er vel for å sikre god kontakt Endret 16. oktober 2006 av PootieTang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå