Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hardwarespørsmål om Linksys WRT300N

Anbefalte innlegg

Denne tråden skulle kanskje vært i Hardwaretråden, så hvis det er tilfellet får en med tilstrekkelig makt flytte den.

Jeg har kjøpt 2 WRT300N-routere, som jeg har planer om å feste på veggen. Jeg finner imidlertid ikke noen skruehull, så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal få det til. I føttene på routeren er det en liten, rund 'grop' som kanskje kan borres ut, men jeg har ikke noe lyst til å gjøre det hvis det finnes en annen og mer riktig måte å feste den på.

Så spørsmålet blir da, er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få festet routeren på veggen?

- Delphi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

@ CIder: Jeg får se på det, det ser ihvertfall ut til å være den beste løsningen til nå. Jeg er veldig fornøyd med den routeren jeg har satt opp ihvertfall, den fungerer veldig bra. Den andre skal settes opp som Access Point, men det har jeg ikke fått til ordentlig enda. Det fungerte en lite stund, men så sluttet den plutselig å fungere igjen, og etter det har jeg ikke giddet å prøve mer...

@ Lomz: der var kanskje svaret ditt også? den ene skal være router og stå rett etter modemet. Den andre skal være Access point i et annet hus så det blir WLAN der også, og den være koblet til nettverket med kabel.

- Delphi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...