Jattajatta Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ok den, selv om den ikke akkurat var så veldig fin... Men lo litt når jeg så dette bildet: http://home.no.net/pcdude/Bilder/norgespak...05-0578_IMG.JPG Tror de harddiskene kommer til å gå til ***vete på grunn av varmen. :razz: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 hvis han vannkjOler sA blir pappesken Odelagt... :smile: Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 det lekker jo ikke akkurat nAr man vannkjOler da... [ Denne Melding var redigert av: hatomte på 2002-11-10 00:12 ] Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 du forstod hva jeg mente, min gode nabo... edit: skriveleif [ Denne Melding var redigert av: starfish på 2002-11-10 00:16 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 22:33, skrev Jattajatta:Ok den, selv om den ikke akkurat var så veldig fin...Men lo litt når jeg så dette bildet:http://home.no.net/pcdude/Bilder/norgespak...05-0578_IMG.JPGTror de harddiskene kommer til å gå til ***vete på grunn av varmen. :razz: HD'ene er kalde, gamle og små (2GB og 17GB). så de går ikke til ******* nei... :wink: Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 /me Ser for meg morra til Jannis-15 rydder mens Jannis er på skolen. " Hmm var gjør den norgespakka her da? Sikkert noe go'gutten har bestilt til datamaskinen hans. At han ikke greier å rydde opp etter seg ! " Mamma'en legger Norgespakken i papp containeren og later som ingenting. Søpplebilen kommer og KNUSER Pc'en til små maur-biter. :smile: :smile: Kunne blitt en fin film det der ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå