Gå til innhold

dette er hva jeg kaller en _ekte_ norgespakke for oss case


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, såg relativt bra ut det der...

bortsett fra det lille uhellet med den pappoverflata som rivna av så vil ej sei at det der er langt bedre enn de fleste "fjortiss chieftech-modene" jeg har sett.

 

(litt dumt at "Norgespakke" blei skjert ned til Norg

kunne ha tatt med e-en også... men,men forseint no..)

Lenke til kommentar

Foretrakk kassa uten plexi jeg :

 

Noe som er snålt er at slike modder som denne og f.eks Kebab sin koffertPC som regel høster dårlig kritikk her på forumet. Om du derimot setter inn en kald katode (ikke neon, det er ut) og setter inn et vindu (m/list uten er ikke godkjent) i Chieftec kassa di så får du masse skryt.... nei er herlig å se noen politisk ukorrekte modder av og til :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en hvit katode i case mitt, men har ikke kommet so langt at jeg har montert inn plexi enda..

er faktisk litt små-tøft når det er mørkt i rommet å lyset i case står å lyser ut av vifte-hull og luftinger overalt på et inwin midi-tower

ganske kjedelig å sjå på egentli, men det gjør jobben sin..

 

har nettopp slaktet en gammel cd-rom som skal bli den neste case-modden, sier ifra når den er ferdig...(gler meg)

Lenke til kommentar

Hehe det var den styggeste casemodden jeg har sett noensinne, og plastvinduet var virkelig prikken over i'en... ikke forstå meg feil, for det var DRITKULT... :smile: *applaus* og utrolig kreativt men så ikke ut... :razz: Det er noe kunstnerisk over den, men jeg klarer ikke å sette fingeren på det...

 

Den må du da virkelig vise frem på TG og lingnende

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-03 17:12, skrev clubzoda:

de som kjøper ferdigmodda kabinett og sidedører regner ikke jeg som ordentlige case-moddere.


sånn..nå er det sagt.


å bruke pappeske er ingenting nytt. monterte en pII350@434 i ei pappeske for bruk på lan for 2 år siden. (noen som spurte om de kunne låne maskin hos meg, å jeg hadde ikke kabinett til overs) :razz:

den pappeska ble godt mottatt på lanet, å den sto også som musikk-stasjon på ett utested der jeg bor.


en pc i pappeske får mye oppmerksomhet :smile:





 

må si jeg er enig der at de som kjøper ferdig moda cases ikke kalles moddere. sjelen i modding ligger jo i at du har gjort det selv!!!

 

kul pc det der

 

{vil benytte anlednigen til å si at det er et stort lan 31 januar 1. 0g 2. februar. de som er interreserte kan sende en mail til: [email protected]}

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 13:36, skrev |Cipher|:

Hmm, den er vel ikke litt skrøpelig?! Er den solid?



 

den _var_ solid, men ikke nå lenger etter at pappen røyk da jeg satte i vinduet.. :sad:

 

Quote:

Heh, men blir det ikke veldig varmt inni der?


 

nei, PSU viften klarer å treke ut det som er nødvendig av varme.. har en CPU temp på ca 50c +/- :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...