Gå til innhold

dette er hva jeg kaller en _ekte_ norgespakke for oss case


Anbefalte innlegg

http://home.no.net/pcdude/Bilder/norgespakke/

 

hardwaren er ikke så mye å skryte av da, men men:

 

P166MMX

128MB PC100 ram

Sound Blaster 64 PCI

2MB ATI 3Drage2+DVD (støtter utrolig nok D3D od DX8.1! :eek: )

17GB + 2.1GB HD

48x Sony CD-rom

230W PSU

 

 

_________________

Asus A7V133-c

AMD Athlon XP 1800+

768Mb SDRam

Asus GeForce4 Ti4400 128Mb

25Gb hd 5400rpm

SB Pci 64

LG CDRW 40*12*40

3DMark 2001se: 9324

http://home.no.net/pcdude

 

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-05 22:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, skal prøve å få den med på TG ja.. :wink:

men det spørs jo hva jeg får plass til da, skal jo ha med en annen maskin også...

litt kipt å sitte på TG med bare en P166MMX. :razz:

 

 

og hvordan jeg kom på ideen om å bruke denne som kabinett?

vel, mitt mål var å lage en liten pc som jeg kunne ha med meg "på tur", og som også var så lydløs at jeg kunne ha den på om natten som en server..

 

og jeg har klart det, det er så og si umurlig å høre den (bortsett fra HD'ene), og den ble ganske liten.. :smile:

 

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar

de som kjøper ferdigmodda kabinett og sidedører regner ikke jeg som ordentlige case-moddere.

 

sånn..nå er det sagt.

 

å bruke pappeske er ingenting nytt. monterte en pII350@434 i ei pappeske for bruk på lan for 2 år siden. (noen som spurte om de kunne låne maskin hos meg, å jeg hadde ikke kabinett til overs) :razz:

den pappeska ble godt mottatt på lanet, å den sto også som musikk-stasjon på ett utested der jeg bor.

 

en pc i pappeske får mye oppmerksomhet :smile:

Lenke til kommentar

Jeg synest ikke at dere bør hakke på Jannis! Alt han har gjort er å bruke fantasien og de små grå! Personlig så synest jeg at det han har gjort er både stilig og morsomt!

 

Har lyst å begynne å modde litt selv, men er litt redd for å begynne å skjære og herje på i det fine Chieftech-tårnet mitt he he!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 16:08, skrev Soul Blade:

Jeg synest ikke at dere bør hakke på Jannis! Alt han har gjort er å bruke fantasien og de små grå! Personlig så synest jeg at det han har gjort er både stilig og morsomt!


Har lyst å begynne å modde litt selv, men er litt redd for å begynne å skjære og herje på i det fine Chieftech-tårnet mitt he he!


 

Kan jo kansje øve deg på kassa som den kom i da veit du, (personlig synest jeg at tilogmed en norgespakke, som tydeligvis har fått en liten omgang med en tapetkniv ser finere ut en et chieftech kabinett)

 

Jannis, skal du kansje montere inn plexi og kaldkatode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...