bjorneoen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja som sagt skal jeg kjøpe meg ny datamaskin. Da trenger jeg jo et kabinett. Har dere noen råd. Det skal være midi eller større. ATX. Ha minst plass til to optiske enheter. (dvd rom og sånt.) være bra. kult å se på. ikke for dyrt. Hvis det er med strømforsyning må den være på 400W eller høyere. Minst plass til 2 harddisker. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Definer ikke for dyrt. For meg er det ikke høyere enn 2k. Personlig har jeg et Cooler Master Stacker i sort utførelse. Der har du all den plass du trenger. For meg er det er det greit å se på. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 "kult å se på" ...det kan være så mangt. Noen synes bordeller er fint å se på. Faktisk skremmende mange i PC-verdenen. Tacky plexiglass og UV-lys er liksom pent for noen. For andre, sånn som meg, er et pent kabinett et kabinett du ikke ser. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Chieftec Dragon eller LL PC7? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen synes bordeller er fint å se på. Faktisk skremmende mange i PC-verdenen. Tacky plexiglass og UV-lys er liksom pent for noen. For andre, sånn som meg, er et pent kabinett et kabinett du ikke ser. 6996649[/snapback] Jeg må si mig enig her (Jenterne snur i døren - når de ser en sån "Disco-PC") Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå