Sammeh Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann, Jeg skal ha prøve i Engelsk i morgen, og jeg må skrive en stil som omhandler noe om/i USA. Jeg sliter litt med å komme på noe interessant, og trenger litt hjelp til å komme på et bra emne. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skriv om gjennomsnitts-størrelsen på elefanter i USA. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Feil feil forum? Edit: 500 poster, selv om denne ikke tells, så den ligger nok et annet sted Endret 4. oktober 2006 av sigz Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann,Jeg skal ha prøve i Engelsk i morgen, og jeg må skrive en stil som omhandler noe om/i USA. Jeg sliter litt med å komme på noe interessant, og trenger litt hjelp til å komme på et bra emne. Takker for alle innspill. 6996509[/snapback] The Boston tea Party? Omhandler både England og det som skulle bli USA. Den store muren (mot Mexico). (Rellatert til Berlinmuren og den Israelske mur) Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Heisann,Jeg skal ha prøve i Engelsk i morgen, og jeg må skrive en stil som omhandler noe om/i USA. Jeg sliter litt med å komme på noe interessant, og trenger litt hjelp til å komme på et bra emne. Takker for alle innspill. 6996509[/snapback] The Boston tea Party? Omhandler både England og det som skulle bli USA. Den store muren (mot Mexico). (Rellatert til Berlinmuren og den Israelske mur) 6997315[/snapback] Tusen takk PerB, Begge deler er bra forslag, tror det blir Den Store muren. Veldig bra Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 * Forskjellsbehandlingen mellom hvite og sorte i USA * USA og Russland under den kalde krigen (opprustningen osv.) * Ellevte september og konspirasjonsteoriene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sammenhengen mellom fedme og fattigdom er heller ikke noe dumt tema. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skriv om en eller flere av USAs Presidenter. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Feilpostet flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå