DilliMusic Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 skal ned å kjøpe kabel som går fra lydkortet(edirol ua 4fx) til min midi keyboard(keystation 49e). skjekket på nettet men er mange forskjellige ledninger. hva heter den ledningen jeg trenger? skal gå fra keyboardet og lydkortet. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor ikke bruke usb-kabelen til keyboardet? Det du skal ha hvis du skal koble keyboard til lydkortet blir en midi-kabel. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 var der men var mange forskjellige midi kabler da. men fortalte han åssen lydkort og keyboard jeg hadde så fikk jeg riktig ledning. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det var vel en vanlig 5-pins midi-kabel, det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tipper han måtte ha en overgang fra Gameport til MIDI-plugg også. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei, lydkortet har vanlig 5-pins inngang. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 kom dit og da var det mdi kabale med to hoder på hver ende. han viste ikke om jeg sskulle ha den eller den kun med en hode på. men kjøpte riktig kabel og det var en 5 pin ledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå