nacho Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Er straks ferdig med mitt første web-prosjekt, men har som så mange andre problem med layouten i explorer. På hele høyresiden til wrapperen er det en 10px margin som ikke skal være der, det samme med alle knappene på menyen. Og jeg vet menyen kanskje er løst på en noe tungvindt/uortodoks metode, men den funker, så jeg vil helst slippe å gjøre denne opp igjen Her er siden edit: Og den funker forresten helt fint i firefox og safari, kun i opera er det et 1px mellomrom på høyrekanten, men der er menyen helt grei. Endret 4. oktober 2006 av nacho Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) her er det helt omvendt funker helt fint i IE7 Beta (vet det har komt ny) nesten helt fint i FF, det eneste som ikke er riktig er en 1px under varmepumpe knappen. fin side foresten stilfull og enkel, no sånn jeg ønsker å lage fortiden men nei, jeg hakke skilzz nok:( jaja tar en titt i koden din nå. Edit: det jag la merke til er at det i FF ser ut som en border under varmepumpeknappen? og i css står det #pumpeknapp { float: right; width: 132px; height: 27px; border-bottom: 2px solid grey; } men border-bottom: 2px solid grey; står det ikke under noen av de andre, vet ikke om det er meningen eller. Endret 4. oktober 2006 av KillYou Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Det var det som var meningen skulle være en indikator på hvilken side man er inne på, men siden du oppfatter dette annerledes, så må jeg kanskje endre på det. Det er i explorer 6.0 den skranter, og bittelitt i opera da. Ellers takk for skryt:) Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 då må du kanskje forandre litt på fargen, for jeg oppfattet det som at det var et mellomrom og at jeg så igjennom på bakrunnen halt til jeg så kilden. jeg trodde det var det som var feilen:P koko:P Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jess, da må jeg nok gjøre noe med det. Som om jeg ikke har nok feil fra før av, så ser jaggu det som ikke er feil, feil ut også Ingen som har et clue når det gjelder IE 6.0? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå