Gå til innhold

Layout-problem i explorer

Anbefalte innlegg

Er straks ferdig med mitt første web-prosjekt, men har som så mange andre problem med layouten i explorer. På hele høyresiden til wrapperen er det en 10px margin som ikke skal være der, det samme med alle knappene på menyen.

Og jeg vet menyen kanskje er løst på en noe tungvindt/uortodoks metode, men den funker, så jeg vil helst slippe å gjøre denne opp igjen ;)

Her er siden

edit: Og den funker forresten helt fint i firefox og safari, kun i opera er det et 1px mellomrom på høyrekanten, men der er menyen helt grei.

Endret av nacho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er det helt omvendt

funker helt fint i IE7 Beta (vet det har komt ny)

nesten helt fint i FF, det eneste som ikke er riktig er en 1px under varmepumpe knappen.

fin side foresten stilfull og enkel, no sånn jeg ønsker å lage fortiden men nei, jeg hakke skilzz nok:( jaja

tar en titt i koden din nå.

Edit:

det jag la merke til er at det i FF ser ut som en border under varmepumpeknappen? og i css står det

#pumpeknapp {
float: right;
width: 132px;
height: 27px;
border-bottom: 2px solid grey;
}

men border-bottom: 2px solid grey; står det ikke under noen av de andre, vet ikke om det er meningen eller.

Endret av KillYou
Lenke til kommentar

Det var det som var meningen :) skulle være en indikator på hvilken side man er inne på, men siden du oppfatter dette annerledes, så må jeg kanskje endre på det.

Det er i explorer 6.0 den skranter, og bittelitt i opera da.

Ellers takk for skryt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...