Gå til innhold

SC:DA. Icy Death Gameplay. X360

Anbefalte innlegg

LINK

*dr000l*

Dette blir eit så fantastisk spel! Eg kan ikkje sei noko anna! :D

Edit: som en gammal militær øvelse, 'joint winter' veteran, vil eg bare seie at hadde sam fisher vært på nordpolen, og hatt ei slik maske foran munn og nase, hadde han lidd ein sakte død pga iskrystallar som forma seg som ei direkte følgje av fuktigheiten som samla seg i stoffet til maska hans. Iskrystallar + lunger = ikkje bra!

It's fun to learn.

'COS KNOWLEDGE IS POWER!

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser virkelig fram til dette spillet. Men han fyren som spiller er jammen amatør... nesten latterlig dårlig faktisk.

En liten ting jeg syns er rart. SC:DA er ikke det første som har dette men. Uansett, det er det at snøen ikke faller "forran" Sam, bare bak personene. Lurer litt på om det er av spillbarhetsmessige grunner eller latskap. Såklart smådetaljer, men syns det er merkelig uansett.

Lenke til kommentar

For meg er det bortimot bedre å ikke se for mange av disse klippene, siden man nesten skjemmes over hvor dårlige de er til å spille.

Tydelig at denne karen sleit "litt" med at aimen var invertert eller ikke invertert.

Nevertheless; spillet ser jo bra ut! Et par reviews som gir dette spillet thumbs-up og en saftig video med noen som KAN spille, så skal man ikke se bort ifra at dette også havner i hylla mi.

Jeg mener, hvem trenger vel klær visst man kan bruke alle pengene på spill til 360'n?

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Sikkert en blanding av latskap og performance issues som gjør at snøen faller bak personen. Hadde sikkert gått an å fått til skikkelig snø samtidig som at alt hadde glidd fint, men hva er egentlig poenget?

Blir omtrent som å lage filmer ute i regnet i stedet for å lage kunstig regn.

Lenke til kommentar

Ser ganske bra ut, men siden vi er på Next-Gen så synes jeg de kan jobbe med enkelte dumme ting. Et godt eksempel er f.eks når Sam klipper gjerdet på den videoen som ble postet for et par dager siden. Man ser at Sam setter sge ned, og så blir han flyttet litt til venstre for at det er riktig posisjon hvor han kan klippe. ellers må jeg si at det spillet her blir kongebra...

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar
Ser ganske bra ut, men siden vi er på Next-Gen så synes jeg de kan jobbe med enkelte dumme ting. Et godt eksempel er f.eks når Sam klipper gjerdet på den videoen som ble postet for et par dager siden. Man ser at Sam setter sge ned, og så blir han flyttet litt til venstre for at det er riktig posisjon hvor han kan klippe. ellers må jeg si at det spillet her blir kongebra...

6999182[/snapback]

Eg har ein kamerat som heng seg opp i slik og. Og eg fortel han alltid at så lenge han irriterar seg over slike småting - så vil han generelt ha ein dårlegare spel-oppleving enn oss andre.

Men av og til må eg seie meg einig. Men akuratt i det tilfelle der, orkar eg ikkje henge meg opp i det. Men det er nok fordi at eg elskar SC serien ;)

Lenke til kommentar
HAHA! Det var da fælt hvor dårlig det går ann å være da! Man kan jo hvertfall prøve noen ganger før man legger det ut på nettet... Men ellers så ser det veldig bra ut, selv om jeg tror jeg går for Rainbow Six Vegas i stedenfor!  :dribble:

6999102[/snapback]

Vegas kjem den 17. november, og Double Agent kjem den 20. oktober.

Gå for begge du! :)

Lenke til kommentar

6999182[/snapback]

Eg har ein kamerat som heng seg opp i slik og. Og eg fortel han alltid at så lenge han irriterar seg over slike småting - så vil han generelt ha ein dårlegare spel-oppleving enn oss andre.

Men av og til må eg seie meg einig. Men akuratt i det tilfelle der, orkar eg ikkje henge meg opp i det. Men det er nok fordi at eg elskar SC serien ;)

6999647[/snapback]

Man fikk se et ganske godt eksempel i starten av denne videoen. Men det er jo tragiskt at de lar en så dårlig få lov til å spille! Virket nesten som om han aldri har spillt SC før.

Lenke til kommentar
HAHA! Det var da fælt hvor dårlig det går ann å være da! Man kan jo hvertfall prøve noen ganger før man legger det ut på nettet... Men ellers så ser det veldig bra ut, selv om jeg tror jeg går for Rainbow Six Vegas i stedenfor!  :dribble:

6999102[/snapback]

Vegas kjem den 17. november, og Double Agent kjem den 20. oktober.

Gå for begge du! :)

6999654[/snapback]

Hvis begge blir sonefrie, noe sansynligheten er stor for, så blir det muligens begge! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...