BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) LINK *dr000l* Dette blir eit så fantastisk spel! Eg kan ikkje sei noko anna! Edit: som en gammal militær øvelse, 'joint winter' veteran, vil eg bare seie at hadde sam fisher vært på nordpolen, og hatt ei slik maske foran munn og nase, hadde han lidd ein sakte død pga iskrystallar som forma seg som ei direkte følgje av fuktigheiten som samla seg i stoffet til maska hans. Iskrystallar + lunger = ikkje bra! It's fun to learn. 'COS KNOWLEDGE IS POWER! Endret 4. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser virkelig fram til dette spillet. Men han fyren som spiller er jammen amatør... nesten latterlig dårlig faktisk. En liten ting jeg syns er rart. SC:DA er ikke det første som har dette men. Uansett, det er det at snøen ikke faller "forran" Sam, bare bak personene. Lurer litt på om det er av spillbarhetsmessige grunner eller latskap. Såklart smådetaljer, men syns det er merkelig uansett. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) For meg er det bortimot bedre å ikke se for mange av disse klippene, siden man nesten skjemmes over hvor dårlige de er til å spille. Tydelig at denne karen sleit "litt" med at aimen var invertert eller ikke invertert. Nevertheless; spillet ser jo bra ut! Et par reviews som gir dette spillet thumbs-up og en saftig video med noen som KAN spille, så skal man ikke se bort ifra at dette også havner i hylla mi. Jeg mener, hvem trenger vel klær visst man kan bruke alle pengene på spill til 360'n? Endret 4. oktober 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Godt poeng Gorthaur. Og mat er oppskrytt uansett. Men ja, eg og har lagt merke til dette time and again TCi. Eg og lurar på kvifor. Hm. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sikkert en blanding av latskap og performance issues som gjør at snøen faller bak personen. Hadde sikkert gått an å fått til skikkelig snø samtidig som at alt hadde glidd fint, men hva er egentlig poenget? Blir omtrent som å lage filmer ute i regnet i stedet for å lage kunstig regn. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 HAHA! Det var da fælt hvor dårlig det går ann å være da! Man kan jo hvertfall prøve noen ganger før man legger det ut på nettet... Men ellers så ser det veldig bra ut, selv om jeg tror jeg går for Rainbow Six Vegas i stedenfor! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ser ganske bra ut, men siden vi er på Next-Gen så synes jeg de kan jobbe med enkelte dumme ting. Et godt eksempel er f.eks når Sam klipper gjerdet på den videoen som ble postet for et par dager siden. Man ser at Sam setter sge ned, og så blir han flyttet litt til venstre for at det er riktig posisjon hvor han kan klippe. ellers må jeg si at det spillet her blir kongebra... Endret 4. oktober 2006 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ikke post bare .mov linker da ikke alle har quicktime på maskinen sin! Jeg har ikke det på jobben Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser ganske bra ut, men siden vi er på Next-Gen så synes jeg de kan jobbe med enkelte dumme ting. Et godt eksempel er f.eks når Sam klipper gjerdet på den videoen som ble postet for et par dager siden. Man ser at Sam setter sge ned, og så blir han flyttet litt til venstre for at det er riktig posisjon hvor han kan klippe. ellers må jeg si at det spillet her blir kongebra... 6999182[/snapback] Eg har ein kamerat som heng seg opp i slik og. Og eg fortel han alltid at så lenge han irriterar seg over slike småting - så vil han generelt ha ein dårlegare spel-oppleving enn oss andre.Men av og til må eg seie meg einig. Men akuratt i det tilfelle der, orkar eg ikkje henge meg opp i det. Men det er nok fordi at eg elskar SC serien Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 HAHA! Det var da fælt hvor dårlig det går ann å være da! Man kan jo hvertfall prøve noen ganger før man legger det ut på nettet... Men ellers så ser det veldig bra ut, selv om jeg tror jeg går for Rainbow Six Vegas i stedenfor! 6999102[/snapback] Vegas kjem den 17. november, og Double Agent kjem den 20. oktober.Gå for begge du! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ikke post bare .mov linker da ikke alle har quicktime på maskinen sin! Jeg har ikke det på jobben 6999458[/snapback] there you go! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser ganske bra ut, men siden vi er på Next-Gen så synes jeg de kan jobbe med enkelte dumme ting. Et godt eksempel er f.eks når Sam klipper gjerdet på den videoen som ble postet for et par dager siden. Man ser at Sam setter sge ned, og så blir han flyttet litt til venstre for at det er riktig posisjon hvor han kan klippe. ellers må jeg si at det spillet her blir kongebra... 6999182[/snapback] Eg har ein kamerat som heng seg opp i slik og. Og eg fortel han alltid at så lenge han irriterar seg over slike småting - så vil han generelt ha ein dårlegare spel-oppleving enn oss andre.Men av og til må eg seie meg einig. Men akuratt i det tilfelle der, orkar eg ikkje henge meg opp i det. Men det er nok fordi at eg elskar SC serien 6999647[/snapback] Man fikk se et ganske godt eksempel i starten av denne videoen. Men det er jo tragiskt at de lar en så dårlig få lov til å spille! Virket nesten som om han aldri har spillt SC før. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 HAHA! Det var da fælt hvor dårlig det går ann å være da! Man kan jo hvertfall prøve noen ganger før man legger det ut på nettet... Men ellers så ser det veldig bra ut, selv om jeg tror jeg går for Rainbow Six Vegas i stedenfor! 6999102[/snapback] Vegas kjem den 17. november, og Double Agent kjem den 20. oktober.Gå for begge du! 6999654[/snapback] Hvis begge blir sonefrie, noe sansynligheten er stor for, så blir det muligens begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå