Gå til innhold

Mass Effect - gameplay montage

Anbefalte innlegg

Her er ein GameTrailers.com gameplay montasje av spelet Mass Effect.

LINK

Eg personling har aldri vært noko fan av RPG. Star Wars var eg heller aldri nokon fan av - men det forandra seg, etter at eg tok kjangsen og prøvde KotOR.

Eg fekk skikkelig sansen for den måten å spela på, etter at eg fullførte KotOR 1, og forsåvidt oppfølgaren.

Derfor så har eg umåteleg store forhåpningar til Mass Effect, det ser flott ut grafisk. Det brukar jo UE3. Og hvis det blir eit stort spel, med ei bra historie, trur eg lett dette kan bli eit av dei store spela i 2007.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bioware leverer. Jeg liker at de tar hensyn til de små detaljene. Baldur's Gate-spillene var overstrødd med små godbiter; skjulte hemmeligheter som det på ingen måte var gitt at man kom til å oppdage. Jeg håper og tror Mass Effect vil inneholde noe av det samme.

Sjekk ut forhåndstitter her:

IGN preview - 28/9

IGN preview - 10/5

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar
Halo 3, GTA IV, MGS4 og Assassin's Creed, faktisk...

Du sier store ting nå... Lurer på om du ikke tar feil.

Men det ser übert ut, ja.

6998610[/snapback]

Jeg står på mitt! :)

Eneste problemet kan være måten du sloss på. Føler at kampsystemet er dette spillets akilleshæl, men får de det til, gruser dette spillet alle de ovennevnte :w00t:

Lenke til kommentar

de har da vært flinke på kampsystemet før, men det har vel stort sett vært nærkamp? Men jeg kan være enig i at det er noe rart med kampsystemet slik det har framstått til nå, men det blir nok bra:)

edit:link til full video i assortert oppløsninger:)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
de har da vært flinke på kampsystemet før, men det har vel stort sett vært nærkamp? Men jeg kan være enig i at det er noe rart med kampsystemet slik det har framstått til nå, men det blir nok bra:)

6998843[/snapback]

Kampsystemet deres har jo alltid vært terningsbasert etter Dungeons & Dragons metoden, noe jeg ikke syntes passet helt inn i KOTOR med blant annet moderne skytevåpen, granater o.l.

Lenke til kommentar

6998843[/snapback]

Kampsystemet deres har jo alltid vært terningsbasert etter Dungeons & Dragons metoden, noe jeg ikke syntes passet helt inn i KOTOR med blant annet moderne skytevåpen, granater o.l.

6999252[/snapback]

Tja, de tok det vel et steg videre med Jade Empire som var betydelig mer action orientert enn noen av de tidligere spillene. Husker jeg leste et tidlig intervju om Mass Effect hvor de fortalte at de bygget et nytt combat system basert på erfaringene de gjorde med Jade Empire.

Lenke til kommentar

6998843[/snapback]

6999252[/snapback]

Tja, de tok det vel et steg videre med Jade Empire som var betydelig mer action orientert enn noen av de tidligere spillene. Husker jeg leste et tidlig intervju om Mass Effect hvor de fortalte at de bygget et nytt combat system basert på erfaringene de gjorde med Jade Empire.

7000072[/snapback]

Combatsystemet denne gangen er vel fullstendig real time, og spillet blir vel nesten som en FPS å regne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...