BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her er ein GameTrailers.com gameplay montasje av spelet Mass Effect. LINK Eg personling har aldri vært noko fan av RPG. Star Wars var eg heller aldri nokon fan av - men det forandra seg, etter at eg tok kjangsen og prøvde KotOR. Eg fekk skikkelig sansen for den måten å spela på, etter at eg fullførte KotOR 1, og forsåvidt oppfølgaren. Derfor så har eg umåteleg store forhåpningar til Mass Effect, det ser flott ut grafisk. Det brukar jo UE3. Og hvis det blir eit stort spel, med ei bra historie, trur eg lett dette kan bli eit av dei store spela i 2007. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Zomg. Hvis det spillet slår feil mister jeg all videre tro på spillundustrien. Det ser bare for bra ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, skjønar kva du meiner. Spelet ser kanon ut. Men eg har god tru på BioWare. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Bioware leverer. Jeg liker at de tar hensyn til de små detaljene. Baldur's Gate-spillene var overstrødd med små godbiter; skjulte hemmeligheter som det på ingen måte var gitt at man kom til å oppdage. Jeg håper og tror Mass Effect vil inneholde noe av det samme. Sjekk ut forhåndstitter her: IGN preview - 28/9 IGN preview - 10/5 Endret 4. oktober 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 mener å ha sett alt av dette gameplayet før? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ble plutselig skråsikker på at jeg skulle ha dette spillet etter å ha sett en video og lest en preview Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 mener å ha sett alt av dette gameplayet før? 6996777[/snapback] Derfor står det jo "gameplay montage".... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den videoen er en kortere versjon av hva som ble vist på E3. Men jeg ser virkelig frem mot denne tittelen. Birger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det var ikke nok til å få meg til å måtte kjøpe det, men det var nok til å få meg ti å følge med videre. Så dritkult ut! Men igjen, med tanke på økonomien, jeg må nok se mer, for å se om dette kan bli bedre enn andre grom-titler. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tipper dette blir Game of the year i det året det kommer ut - uansett hvilke konkurrenter det har Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tipper dette blir Game of the year i det året det kommer ut - uansett hvilke konkurrenter det har 6998491[/snapback] Halo 3, GTA IV, MGS4 og Assassin's Creed, faktisk... Du sier store ting nå... Lurer på om du ikke tar feil. Men det ser übert ut, ja. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Halo 3, GTA IV, MGS4 og Assassin's Creed, faktisk... Du sier store ting nå... Lurer på om du ikke tar feil. Men det ser übert ut, ja. 6998610[/snapback] Jeg står på mitt! Eneste problemet kan være måten du sloss på. Føler at kampsystemet er dette spillets akilleshæl, men får de det til, gruser dette spillet alle de ovennevnte Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) de har da vært flinke på kampsystemet før, men det har vel stort sett vært nærkamp? Men jeg kan være enig i at det er noe rart med kampsystemet slik det har framstått til nå, men det blir nok bra:) edit:link til full video i assortert oppløsninger:) Endret 4. oktober 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 de har da vært flinke på kampsystemet før, men det har vel stort sett vært nærkamp? Men jeg kan være enig i at det er noe rart med kampsystemet slik det har framstått til nå, men det blir nok bra:) edit:link til full video i assortert oppløsninger:) 6998843[/snapback] Kampsystemet deres har jo alltid vært terningsbasert etter Dungeons & Dragons metoden, noe jeg ikke syntes passet helt inn i KOTOR med blant annet moderne skytevåpen, granater o.l. Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det her tror jeg blir et spill right up my ally. Sci fi er rett og slett noe jeg ikke greier å holde meg unna. Yummy. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 de har da vært flinke på kampsystemet før, men det har vel stort sett vært nærkamp? Men jeg kan være enig i at det er noe rart med kampsystemet slik det har framstått til nå, men det blir nok bra:) edit:link til full video i assortert oppløsninger:) 6998843[/snapback] Kampsystemet deres har jo alltid vært terningsbasert etter Dungeons & Dragons metoden, noe jeg ikke syntes passet helt inn i KOTOR med blant annet moderne skytevåpen, granater o.l. 6999252[/snapback] Tja, de tok det vel et steg videre med Jade Empire som var betydelig mer action orientert enn noen av de tidligere spillene. Husker jeg leste et tidlig intervju om Mass Effect hvor de fortalte at de bygget et nytt combat system basert på erfaringene de gjorde med Jade Empire. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 de har da vært flinke på kampsystemet før, men det har vel stort sett vært nærkamp? Men jeg kan være enig i at det er noe rart med kampsystemet slik det har framstått til nå, men det blir nok bra:) edit:link til full video i assortert oppløsninger:) 6998843[/snapback] Kampsystemet deres har jo alltid vært terningsbasert etter Dungeons & Dragons metoden, noe jeg ikke syntes passet helt inn i KOTOR med blant annet moderne skytevåpen, granater o.l. 6999252[/snapback] Tja, de tok det vel et steg videre med Jade Empire som var betydelig mer action orientert enn noen av de tidligere spillene. Husker jeg leste et tidlig intervju om Mass Effect hvor de fortalte at de bygget et nytt combat system basert på erfaringene de gjorde med Jade Empire. 7000072[/snapback] Combatsystemet denne gangen er vel fullstendig real time, og spillet blir vel nesten som en FPS å regne. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg gleder meg til å spille dette her. Det er så mange bra spill som kommer nå Endret 4. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 man har da vel alltid kunnet ta kamper i realtime, både i KOTOR og jade empire? Men jeg tror uansett de klarer å fikse det, de kan jo nesten ikke gjøre feil:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var vel denne pausemetoden. Noe jeg faktiskt håper er skiftet bort med noe mere taktisk. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå