mbergseth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har problemer med å få datamaskinen til å lese av minnekortet mitt via min mobiltelefon Nokia 6280. Køpte nylig eit nytt miniSD kort til min mobil av typen ATP Promax 2.0 GB 150X. På mobilen min har eg ein funksjon som heiter "datalagring" det gjer at minnekortet blir som ein flyttbar disk via USB kabel. Men med nye kortet får eg beskjed på datamaskinen om at kortet ikkje er formatert. Med gamle kortet skjer ikkje dette. nye kortet er formatert fleire ganger via mobilen, har prøvt via PCen med det går ikkje. Kva kan problemet vere?? Velger eg Standar modus på mobilen og går inn på kortet via Nokia PC suite går alt bra. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Blir bare gjetning: Kanskje mobilen ikke bruker fat/fat32 som filsystem, men har sitt eget. Da vil det bli som du beskriver det. Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Lurde litt på ditta sjølv, men med gamle kortet mitt fungerer det med ingen problemer. På PC suite, får eg opp at begge kortene har formatet MMC, nåke eg ikkje har kjennskap til. Kortet er kjøpt i USA, men det er vel ikkje forskjellig frå kva verdens del ein kjøper det i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå