Gå til innhold

6600GT Vs 6800Xt

Eriond

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er en stund siden jeg var helt oppdatert på pc-komponenter og ytelse, og håper dere kan hjelpe meg litt her.

En kamerat av meg kjøpte ett 6600gt for ca. ett år siden, men dette gikk i stykker og ble returnert til butikk. Nå fikk han ett nytt kort i posten som heter XFX 6800XTreme. Er dette ett greit bytte? Hadde håpet at han skulle få ett 7600Gs i stedet, siden dette faktisk var billigere også.

For ordens skyld, det er snakk om Agp kort.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

En liten kommentar..

6800XT er 6800LE med bedre minne. Dvs. det er en viss sannsynlighet for at man kan åpne 8 pixel-pipes (og 1 Vertex) i tillegg slik at man sitter med ett 6800GT til under halv pris. (Mener det er få som ikke lar ihvertfall 4 pipes åpnes).

Dette er *mye* bedre enn 6600GT. :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
En liten kommentar..

6800XT er 6800LE med bedre minne. Dvs. det er en viss sannsynlighet for at man kan åpne 8 pixel-pipes (og 1 Vertex) i tillegg slik at man sitter med ett 6800GT til under halv pris. (Mener det er få som ikke lar ihvertfall 4 pipes åpnes).

Dette er *mye* bedre enn 6600GT. :D

6997376[/snapback]

hadde det hvert så bra. XT er desverre laserkuttet så åpning av piplines er desverre ikke mulig.

Edit: eller mulig agp versjonen fremdeles bruker nv40 kjernen (og ikke den laserkuttede nv41) sånn at den kansje kan låses opp....

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...