Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel gjenåpner nettslusene mot NRK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk! Hadde engentlig tenkt å bytte i slutten av uken hvis de ikke endret sin mening rundt dette. Hvert en trofast kunde til NGT i 4år så dette var et stikk i ryggen, og kan ikke si reklamene til NGT falt i særlig smak etter dette stuntet. Til dere andre som har ISP med slike holdninger er det viktig og faktisk markere hva en syns om slikt, enten mail eller bare bytte ISP om du ikke er bundet av en kontrakt.

Lenke til kommentar
Canal Digital reduserer ikke hastigheten til NRK, men de reduserer hastigheten på BitTorrent.

Det var nok det han mente.

Hvis det var det han mente så er han i feil tråd..Denne tråden har med streaming fra nrk...ikke bittorrent..

7000071[/snapback]

Nei, dette handler om nett-nøytralitet og er i rett tråd. CD står nå igjen som eneste leverandør i Norge som er motstander av et fritt internett, afaik.

Lenke til kommentar
Bra NGT forsto at kunder som betaler for nett skal ha hastigheten de betaler for. Uansett hvor de bruker hastigheten!

Håper bare CanalDigital kommer etter også, ellers mister de iallefall meg som kunde snart!

6999746[/snapback]

Canal Digital reduserer ikke hastigheten til NRK, men de reduserer hastigheten på BitTorrent.

Det var nok det han mente.

Hvis det var det han mente så er han i feil tråd..Denne tråden har med streaming fra nrk...ikke bittorrent..

7000071[/snapback]

Vist du ser på det første jeg skrev så handlet posten min om NGT og NRK.

Den andre linjen var egentlig bare et hjertesukk. Men dette har med nettnøytralitet å gjøre! Vi kan ikke ha leverandører som prioriterer noen tjenester og leverandører forran andre. NGT ga opp etter protest og dårlig PR, men dette betyr ikke at NGT vil prøve seg igjen. Vist CanalDigital får fortsette med sin "struping" av P2P trafikk og NGT ser at dette lønner seg kommer de også etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...