Gå til innhold

Kommer ikke videre i Neverwinter Nights

Anbefalte innlegg

hallo.. eg har ett lite problem.. jeg kommer meg ikkeut av huset, jeg gAr til damen etter jeg er ferdigmed trenigen, sA sier hun at jeg skal gA en plass A slippe noe ut ? hvor er det`? og hvordan gjør jeg det?

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-05 16:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er helt i begynnelsen av spillet i prologuen?

har ikke spilt NWN på en del måneder, men det beste tipset er å hive opp kartet og prøve alle dører og veier du ikke har testa før (og kanskje de du har testa og).. Det funker alltid på sånne spill! Det skal være en vei ut, så det er bare å teste alt... jeg har i alle fall gjort det selv..

Lenke til kommentar

Javel, siden du sier at du nettopp er blitt ferdig med treningen og møtt denne damen (hun heter forøvrig Aribeth de Tylmarande), går jeg ut ifra at slottet er under angrep. Hun sier at du skal gå til et bestemt sted. Hun gir deg en nøkkel som du må bruke for å komme deg videre i spillet - nøkkelen er til en dør som er noe større enn de andre dørene du kommer over i denne delen av slottet.

Jeg vil anbefale å besøke alle de andre rommene i slottet først, for å få mer XP (drepe goblins og skjeletter) og finne penger og ting (som du kan bruke eller selge). Hvis du går tilbake der du startet spillet, vil den fyren som du snakket med aller først i spillet tilby å bli med deg å drepe inntrengerne.

Har du fremdeles problemer, så kan du alltids finne en "Walktrough" hos bl.a GameFAQs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...