Lakus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan noen hjelpe meg med og finne en Widescreen LCD skjerm til maks 4000 soim topic sier? Skal brukes mye til spilling og film, flott hvis det er 20" eller større. Har sett en del rundt på forumet men klarer ikke finne en som ser ut som om er bedre enn de andre? Denne skjermen skal ikke kjøpes før rundt 15 desember, så har nok tid til gode forslag men for all del, fyr løs! Trenger all hjelp jeg kan får her, er helt ny innenfor skjermer Lenke til kommentar
frovle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, kjøp Dell 2007WFP har den selv, kan spille xbox 360, playstation 2, se digital TV (også lyse), osv. 4 inganger bak. LSD er IPS rå fra alle vinkler lite eller ingen etterslep ved bilspill/skytespill. sjekk denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=317665 OI OI, prisen har gått opp igjen, jeg betalte kr. 3750 med frakt og m.v.a. Følg med på Dll om den kommer på tilbud igjen. Skjermen er rå Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 LG 204WT til 2999,- kjempe god deal Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja har sett på den ja.... men ta en Fishystick for din første post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå