hushovd Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg så Space world selger XBOX med 2 spill til 1698! SYKT BILLIG! er det noen som er billigre? Arn [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-04 11:35 ] Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Siden det er postet 25 ganger allerede her på forumet så tror jeg alle vet det nå ja :-> Og ja, det er sykt billig, så løøøøp og kjøp Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 syns det var patetisk dyrt... Skulle jeg sunket så lavt som å kjøpe en microsoft befengt konsoll som xbox, skulle jeg gjort det kun for å legge inn linux på den på pur f***! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 "Vi hater M$, Bill er teit!" Hvorfor ikke ta amd vs Intel i samme slengen? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 jeg ville ha hakket den opp med øks/slegge, deretter dynke den i bensin, tenne på og danse rundt som en gal mann. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Fordi AMD og INTEL prøver ikke å ta over verden på samme måte som microsoft, og telenor bare for å ta med dem og... Hadde microsoft fått det som de ville hadde ALLE sitti fast med EN type pc som ms laget, med ET OS og alt koster MASSE MASSE MASSE PENGER!!! Men, ditt valg... + at amd vs intel diskusjonen gikk ut i '98 [ Denne Melding var redigert av: FlaSch på 2002-11-03 13:28 ] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg liker ikke microsofts politikk, men poenget mitt var at det ikke går an å nevne X-box ol uten at tråden blir til en hat-liste mot M$. Lenke til kommentar
Chubakabra Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hmmm...var så "lur" at jeg kjøpte xbox for et par uker siden... Men det jeg tenkte på...kjøpte hos elkjøp, 30 dagers returrett...pengene tilbake og så kjøpe en ny til samme pris med to spill...det burde vel gå? (dersom de har tilbudet på elkjøp da...) Chubakabra Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 11:50, skrev hushovd:Jeg så Space world selger XBOX med 2 spill til 1698!SYKT BILLIG! er det noen som er billigre?Arn<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-04 11:35 ]</font> Etter mine kilder så har ikke spaceworld lov til å selge denne til denne prisen. Prisen skal være 1995, ellers så mister dem alt fremtidig salg av xbox fra ms. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Stemmer nok bra, prisen skal nå være lik i hele eu, 250 euro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå