Gå til innhold

Hvordan får han dette til? (Video triks)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det skal gå an. Kort fortalt, slik eg trur ein ville gjort det (ein måte iallfall):

1. Etter å ha filma, legg videoen i videospor 1 og gå til det tidspunktet du vil at "biletet" skal verte laga.
  2. Eksporter ei frame her, ved å velge File --> Export --> Frame.
  3. Lagre den BMP-fila ein stad, og importer den inn i prosjektet, om ikkje det skjer automatisk.
  4. Dra den ned på tidslinja til videospor 2, slik at den byrjer der tidsmarkøren er (akkurat det tidspunktet du eksporterte frå).
  5. So legg du til 4-point garbage matte (heiter berre garbage matte i PPro 1.0 trur eg), og justerer den slik at hjørna til den ligg ved hjørna på ramma.
  6. Til sist bruker du Basic 3D og Motion for å få den til å følgje ramma.

Det siste leddet er ein del jobb, då du truleg vil trenge ein del keyframes for å få det til å sjå bra ut.

Lenke til kommentar

Du kan gjere det på nesten same måte, det einaste er at garbage matte ikkje er med i Premiere 6.x. Det du gjer då er å opne biletet i eit biletbehandlingsprogram og cropper bort alt anna enn ramma, før du importerer. Elles trur eg det er det same, Om ikkje Motion ligg i Effect Controls, finn effekten som heiter Transform, og bruk den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...